T gaat hier lekker tekeer Ben dol op onweer haha Na zon bui ruikt het buiten altijd zo lekker , net zo als vers gemaaid gras Zo klaar met melden
Mocht het hier komen, stuur ik deze graag naar de liefhebbers hoor! Ik ben niet zo van het onweer en onze hond is er zo bang van. Dusseh...kun je hem daar houden? HAHAHA! Geniet er van zou ik zeggen!
Hier begint het ook te donderen! Als het maar voor half 6 klaar is, ik moet op de fiets naar het werk!
Haha! Soms vind ik het lekker ruiken als lang de zon heeft geschenen en het opeens gaat regenen. Al het stof komt omhoog haha het rare is dat ik het lekker vind ruiken. Soms als het helder is s' avonds kan het ook wel eens heel anders ruiken. Dit had ik sinds ik kind was al. En soms in de ochtenden als het wat nat is buiten en het voelt fris aan (niet ijskoud of zo) dan ruikt het zooo heerlijk fris! Hier wat miezel regen gehad en de hele dag bewolkt. Het begint hier nu wat open te trekken en de zon door te komen.
Ik ben gek op onweer! Dochter van 4 vindt het ook "vet cool" hihi. Maar helaas heb ik hier in de afgelopen weken maar twee klappen mogen horen en toen zat ik bij een voetbalwedstrijd dus was het minder handig..
Als ik binnen ben vind ik het niet erg. Maar als ik eruit moet, dan liever geen onweer. Oja en ik zit pas rustig als de kat binnen is. Alhoewel ik dondersgoed weet, dat zij wel een veilig plekje vind. Alleen.. klinkt heel gek, maar ik durf niet te douchen als het onweert. Ben bang dat de bliksem in de waterleiding slaat ofzo. Ja oke kom maar... Verklaar me maar voor gek.. Maar het ruikt idd wel heerlijk altijd na een onweersbui.
*zucht* Zit ik dit topic te lezen en denk "Onweer zou ik ook wel willen!" en op het moment dat ik dat denk hoor ik het buiten rommelen, dus yay! Om mij pas een paar seconden later te realiseren dat de was nog buiten hing... Inmiddels hangt et binnen en ben ik doorweekt >.<
Dan ben ik ook gek want ik durf dat ook niet verder ben ik d'r niet dol op maar zolang ik binnen ben kan ik het goed hebben.
Woon op de grens van utrecht/gelderland maar niks hoor! Hele dag zon en nu ook nog erg rustig. Waait heeeeeeel klein beetje. Dat was het. Maar ook ik vind onweer best 'gezellig' en daarna inderdaad heerlijk snuiven uit het raam! Voor mij geen lijntje snuiven maar natuur snuiven!