Vul maar in: Vandaag ben ik goed bezig, want heb net mijn stofzuiger weer "gemaakt", slang zat verstopt, en man snapte er niks van, toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan en ik kan weer stofzuigen En jij?
Poeh Euh ik heb vanmorgen eten uit de vriezer gehaald zodat ik niet halsoverkop eten ga afhalen terwijl we genoeg in de vriezer hebben liggen Dit gebeurt namelijk wel eens.
ik heb mijn been al de hele dag aan! Daardoor kan ik eindelijk weer wat in het huishouden doen . Heb me zo'n slons gevoeld de laatste tijd.
Ik ben vandaag goed bezig omdat ik vanmorgen een uur naar de sportschool ben geweest en zonet bijna 1,5 uur heb gelopen met de kinderwagen
Vandaag ben ik goed bezig, want ik heb zojuist de halve keuken een flinke schoonmaakbeurt gegeven. Ja, de halve, want ik voelde me wat duizelig en slapjes worden. Ik heb naar mijn lichaam geluisterd en heb nu een pauze ingelast.. Straks nog een klein stukje afmaken en dan morgen weer een dag!
Want.. Ik heb net het hele balkon weer gezellig gemaakt met bloemen en planten terwijl vriendlief werken is. Dat is een leuke verassing als die vanavond thuis komt!
Vandaag ben ik goed bezig omdat ik het hele huis heb schoon gemaakt. Banken van de plek, kroonluchters schoon gemaak, echt van boven tot onder dus en dat na 6 dagen werk en met een nachtdienst vanavond in het vooruitzicht.
ik vandaag een afspraak heb gemaakt bij mijn huisarts voor een verwijzing naar de bariatrische kliniek (obesitaskliniek) .... benutzat dat dikke lijf overal mee naartoe te sjouwen
Vandaag ben ik goed bezig omdat ik al 6uur lang aan mijn schoolwerk zit of ik er blij van word is een andere vraag..haha
Vandaag ben ik goed bezig want ik heb zelfgemaakte granola in de oven staan en dat is veel lekkerder, gezonder en goedkoper dan muesli uit de supermarkt.
Ik ben goed bezig want, ik heb vandaag weer flink me best gedaan op mijn werk terwijl ik zo toe ben aan verlof
Ik ben vandaag goed bezig omdat ik 17 km heb gelopen. De was heb gevouwen het huis heb gestoft en ik heb gestofzuigd en gedwijld (en nu een zere arm maar dat nemen we voor lief
Ben vandaag goed bezig. Want 5e wasje staat al aan. Heb alle kleren die opgevouwd moesten worden opgevouwd (stuk of 6 wasmanden vol) alle kleding ligt weer in kasten. Kamer van zoontje is weer netjes. Zal zo boven nog alles even stofzuigen, vanmorgen beneden alles gezogen maar ga zo alles beneden weer zuigen. En als ik nog zin heb ga ik straks en anders vanavond afwas doen. Maar straks eerst voor 4 kids en mezelf eten maken. Ben eigenlijk ook best wel moe en kapot. Maar ja, moet echt eens goed door huis om alles netjes enz te maken.
Ik heb hier de hele koelkast maar eens even goed schoongemaakt. Was een dikke, opgepropte bende namelijk..
....ik heb alle overgebleven rotzooi van de gourmet gisteren opgeruimd, mijn dagelijkse poetsrondje erachteraan gedaan. Moederdag cadeautjes met mn oppaskindjes gemaakt toen die kwamen....en nog niemand beledigd hier vandaag
Ik ben vandaag goed bezig omdat ik is een keer weinig heb gedaan en naar me rug heb geluisterd. Heb het nodige gedaan en dat was het . Ff dagje niks moeten. Heerlijk Normaal ren ik elke dag door me huis heen omdat ik echt niet tegen gaos kan, overal rotzooitjes, los speelgoed etc en dan savonds na het eten naar bed moeten omdat mijn been uitvalt
Vandaag ben ik goed bezig want naast het broeden op mini blubje heb ik de serre al helemaal schoongemaakt, ben ik naar de pedicure geweest, paastakken buiten de deur gezet, woonkamer opgeruimd, gestoft en ben nu nog aan het stofzuigen en dweilen....