goedemorgen! ons zoontje is 5 maanden en sliep altijd door. Nu wordt hij weer altijd rond 1 uur snachts wakker. hij krijgt om 0730 flesje melk 200cc+ 3 schepjes bambix 1000 fruithapje 1230 flesje melk 200cc 1700 flesje melk 200cc 2000 flesje melk 200cc + 3 schepjes bambix nu wordt hij dus om 1 uur snachts ook weer wakker en geef ik hem ook altijd een flesje 200cc en 2 schepjes bambix. Dit vind hij lekker en drinkt hij snel op (veel sneller als de flesjes zonder bambix) Maar vroeg me af of hij nu niet teveel bambix krijgt?? Of kan ik beter de nachtfles zonder bambix geven?? Groetjes Ella
Hoi Ella, 2 flesjes met Bambix is inderdaad wel voldoende, de nachtfles mag dan een fles zonder Bambix worden. Groetjes eveline
Hoi eveline , dankje! alleen heb nog een vraagje.... hij drinkt tergend langzaam (de flesjes bambix daarintegen drinkt hij erg snel leeg binnen 15 min) overdag zit ik soms wel een uur met een flesje. op het CB zeiden ze ook al dat dit wel erg langzaam is. Ben bang dat dit snachts ook zo zal zijn, miss een beetje domme vraag , maar kan ik hier wat aan doen?? hij drinkt dan echt langzaam , kijkt lachend rond en speelt heel veel met de speen. en af en toe maar weer een slokje. na een uur heeft hij meestal wel bijna de fles leeg... en dan is hij zo moe dat hij daardoor niet meer drinkt.
Hoi, Je kunt ook overwegen om aan 3 voedingen bambix toe te voegen, maar dan de hoeveelheid die je normaalgesproken over 2 flesjes verdeeld, nu over 3 flesjes verdelen. Misschien is dat een optie? Groetjes eveline