Hoewel ik nog niet ver heen ben heb ik nog niet veel Klachten. Aantal dingen wel zoals gevoelige borsten maar dat is de ene keer erger dan de andere keer. Ook heb ik vooral savonds last van mijn darmen maar meer ook niet. Natuurlijk maak ik mij zorgen maar daarom dit topic, ik ben vooral op zoek naar positieve verhalen! dus zouden mensen die weinig klachten hebben zich willen melden om mij een beetje gerust te stellen?
geniet nog even van het klachtenvrij zijn.. ik ben inmiddels 24/7 kotsmisselijk, gelukkig hoef ik door de zetpillen niet meer te spugen.. ik zou willen dat ik weinig klachten had op dit moment.. het zegt vaak niets over of de zwangerschap goed is of niet hoor.. maare nog gefeliciteerd!
Inderdaad genieten!! Je hoeft nergens last van te hebben hoor! Maar wat niet is... Kan nog komen! Zolang je geen bloed verliest o.i.d. geen zorgen maken!!
Geniet er van want ik hadvan week 9 tot 17 dat ik steeds misselijk was en moest spugen ..en als dieklachtrn voorbij zijn melden zich wel nieuwe..!! gefeliciteerd met je zwangerschap
Och, ik ben morgen 40 weken zwanger, en 't is dat mn buik een beetje dik is en zo nu en dan beweegt alsof er een alien in zit 'T hoeft echt niet hoor, die klachten. Het kan nog komen, en anders heb je alleen maar mazzel toch? zelfs de hormonen zijn mij bespaard gebleven (net nog even nagevraagd aan vriend, maar die bevestigd dat mijn raarste kwaalje een licht verhoogde behoefte aan zuivel was)
Geen zorgen maar geniet, ik heb 9mnd nauwelijks klachten gehad, was alleen in t begin wat moe, maar nooit overgegeven oid. T hoet ook niet..hihi. noem t mazzel en geniet ervan.
Dankjewel iedereen voor jullie verhalen! Helpt een stuk en ik zal proberen te genieten! Als ik geen grotere tepels had gehad dan was ik er denk ik pas komende week achter gekomen volgens mij. dankjullie en succes voor degenen die nog een tijd moeten en spuugmisselijk zijn..
Ik heb ook niet veel klachten gehad. Een paar weekjes dat ik in de middag een beetje misselijk was en verder merk ik dat ik wat langer slaap dan normaal. Maar verder heb ik helemaal nergens last van. Het hoeft helemaal niks te betekenen hoor, het hoort op zich wel bij een zwangerschap maar het is niet zo dat het per se moet. Ik vind het prima zo. Ik geniet lekker van mijn zwangerschap en ik kan niet wachten tot het echt mooie weer er is.
Ik heb de eerste 6 maanden ook bijna nergens last van gehad. Ben helemaal niet misselijk geweest ofzo. Alleen een beetje meer moe dan anders. Geniet er maar lekker van dat je nergens last van hebt!
Ik had niet eens door dat ik zwanger was todat ik overtijd was. Zelfs toen twijfelde ik omdat ik totaal geen klachten had. Ik ben nu ruim 33 weken zwanger en heb tot de dag van vandaag weinig klachten. Geen pijnlijke borsten, geen last van hormonen. Niks van dat alles. Alleen moe en soms wat hoofdpijn gehad. Het enige waar ik nu last van heb is dat ik niet kan wachten om ons mannetje in levende lijve te zien En soms bandenpijn wanneer ik loop maar verder geniet ik alleen maar.
Ik voelde me normaal, leek gewoon ongesteld. Ging naar de dokter vanwege veel pijn in lies en tusstijds bloedverlies. Bleek ik al 14 weken zwanger.. geen klachten
Ik ben nu 24 weken zwanger en heb tot op de dag van vandaag nog haast geen klachten. Enige waar ik last van heb gehad was kokhalzen tijdens het tandenpoetsen en zere borsten.
hey ik ben nu 23 weken maak je vooral geen zorgen ik heb niet eens 1 klachtje of kwaaltje gehad dus het zegt helemaal niks hoor geniet ervan