zou ik zwanger zijn? testen of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dannanl, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannanl

Dannanl Lid

16 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik heb een vraagje,
    Ong3 weken geleden kreeg ik een "raar" gevoel in mn onderbuik. Na 1of2dagen kreeg ik bloedverlies. Dat heeft ong 3/4dagen geduurd en ik vond t aardig wat. Een paar dagen later kreeg ik last van mn buik, veel lucht en moet best vaak naar de wc. Nou moest ik maandag ongi worden maar dat is NIET gebeurd. Ook heb ik ong een week last van hoofdpijn en moest ik zomaar huilen bij iets zieligs op tv....dat is me nog nooit gebeurd. Mn onderbuik voelt ook raar aan, af en toe steekjes en een bol gevoel. Het vreemste is misschien nog wel dat ik in 3weken ong 2kg ben aangekomen.....

Nou is mijn vraag zou ik zwanger kunnen zijn? Of is mijn lichaam op een of andere manier in de war?? En is het nog te vroeg om te testen of niet?

Alvast bedankt!!

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Waarom denk je dat je bloedverlies geen menstruatie was?

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je maandag ongesteld moest worden dan kan je een testje doen... al was het maar om het zeker te weten....
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam in de war is.. maar goed... als je niet test kan niemand dat weten...

4. Dannanl

Dannanl Lid

16 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet zeker of het een menstruatie was. Ik had geen krampen en migraine,puistjes ed en het duurde veel korter dan normaal.
    Daarom mijn vraag of ik kon testen of dat dat zoiezo nega is.

Maar bedankt voor de reacties

5. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Gewoon testen dan weet je het zeker! Je kan testen zodra je ongesteld zou moeten worden, dus je bent zeker niet te vroeg.

Deel Deze Pagina