Niet veel te zien op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Katja77, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja, maar dat zijn toch uitzonderingen denk ik. Alleen zoeken die steun op het forum enzo. Als iemand zich geen zorgen maakt gaan ze dat ook niet opschrijven. Maar je hebt ook wel een punt hoor. Ooit is het bij ons ook de eerste keer geweest en bij mij is dat ook goed mis gegaan. In het buitenland schijnt iedereen vroege echo's te krijgen.

Ts, bij mij was wel een kloppend hartje te zien. Maar dat wil ook niet veel zeggen. Half jaar geleden had ik een kloppend hartje gezien bij 6.4 weken en dat is niet goed gegaan. Hou desondanks moed. Zelf blijven ademen tot de 12 weken ;).

2. Logan

Logan Niet meer actief

Door de geschiedenis.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe is het Katja?

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik heb een vroege echo gehad omdat ik onregelmatig ongesteld ben, mijn cyclussen ook niet echt bijhield en dus geen idee had hoe lang zwanger ik ben/ was. Dit moesten ze weten ivm start van antistolling omdat ik vroeger trombose heb gehad.

Op de echo zagen ze wel een vaag iets in de zwarte holte wat mogelijk iets kan zijn.

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Pien, ik vermoed dat ik 8 september ongesteld ben geweest. Mijn langste cyclus is soms 37 dagen. het varieert van 31 tot 37 dagen. Ik meende in de laatste week van september een eisprong te voelen en vruchtbaar slijm. Dat komt allemaal overeen met 6 weken en een paar dagen zwangerschap.. Zoals mijn testen ook uitwijzen.

Ik mag 10 november weer komen voor een echo. Ben op zich nog hoopvol.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Katja, vreselijk deze onzekerheid! Ik hoop dat het goed komt!!

Het kan ook aan het echoaoparaat liggen.
    Bij 6.2 in eigen ZH goede echo gehad. Ivm bloedverlies extra echo in ander ZH in de nacht ivm bloedverlies toen ik elders was, met 6.4 week. Daar zagen ze vrijwel niets. De arts meende een hartje te zien, maar ik zag het niet. Meende.. Vreselijk! De volgende dag in het eien ZH Gelukkih wel weer goed beeld. Ik hoop dat jij gewoon nog iets te vroeg was voor dat apparaat!!

Deel Deze Pagina