De echoscopiste zei ook een meisje maar ze wist het niet 100% zeker. Over 2 weken heb ik 20 weken echo, dan weet ik het zeker of het een jongetje of meisje is. Dank je wel allemaal.
Met hoeveel weken is de echo? Ik krijg nu een zoon en op de pret echo zag je echt ballen en een piemeltje. Dus ik zeg een meisje
Ik zeg ook meisje! Nu ik weet dat ik zwanger ben van een dame, en ik de echo's van eerder bekijk lijkt dat heeeeel sterk op wat ik op jouw echofoto zie! Spannend hoor!
Naast de echo hebben we ook wat filmpjes meegekregen. 1 filmpje is de echo gemaakt van onder af. Je ziet vooral het buikje en hoofdje van de baby en de baby beweegt met de armpjes. Heel lief. Maar nu heb ik dat filmpje vaker bekeken en nu vind ik iets heel vreemd. Ik heb geprobeerd het juiste moment eruit te pikken maar dat is heel moeilijk om het filmpje op het juiste moment te stoppen. Onder in beeld zie je 2 voetjes. daarboven lijken het mij 2 beentjes. Tussen de beentjes in zie je een armpje en helemaal rechts weer het andere armpje, maar die armpjes zijn niet heel duidelijk. Maar die voetjes en die beentjes staan toch in een hele rare positie? Dat kan toch nooit? Ik ben heel slecht in echo's. Ook de 1e foto die ik geplaatst heb om te vragen of jullie denken dat het een jongen of meisje is. Op die foto zie je toch ook iets zitten tussen de beentjes? Lijkt wel een monster met oogjes hihi. Maar wat is dat dan?