Vanaf Januari gaan wij voor een broertje of zusje voor onze zoon. Ik houd van aparte namen zoals : Jongen : Diaz Maddox Meisje : ? Geen idee. (Heb ik al een dubbele naam voor) Maar wie weet komt er hier nog een leuke naam langs) Uni : Lux Nox London Brooklyn(n) Wat ik ook leuk vind, maar net niet leuk genoeg. Mex(x) Meaven Soren Ayven Ik houd niet van Hollandse namen. Kom maar op met die weirdo names.
Maddox komt hier in de omgeving echt heel veel voor. Ik kan er zonder moeite 5 noemen, allemaal onder de 7. Dus dat zou ik niet doen als je een niet veel voorkomende naam wil.
Meisje: Roxy Mexy Aivy (ai-vie) Maddy Dior Lior Liore Fiore Savannah Mae-Lynn (meej) Maj-Britt (maj) Leone Lylah Esmeralda Ruby Layne Keelie (kie-lie) Kensi/Kenzi/Kenzie Pixie Unisex: Riley Ryder Skylar Myron/Miron Peyton/Payton Jongen: Jaivey (djeej-vie) Jaiven (djeej-vun) Riven (rie-vun) Niven (nie-vun) Jones Logan Lennon Lennox Rio Lio Nio Dax Cruz Daley (dee-lie) Davey (dee-vie) Jackson Jaxon Prince Roby Kane (keen) Zane/Zayn/Zayne (zeen) Caleb Caelen (kee-lun) Kaden/Caden/Caeden (kee-dun) Kenji Kylian Kyano Emerson Brighton
Guy Dinand Shay Colton Vance Ferrence Iven Ashton Fabrice Keaton Bryce/Brycen Bronx Floyd Nox Ilay Benja Memphis Graham Skylar Cruz Carter Josiah Jinx Fox Espen Deacon Gray Grayson Livay Levine Brooks Hayes Travor Travis Maxwell Floyd Flynn Ferris Zane Everett Griffin Gabe Ace Fender Nash Neve Troy Landon Lincoln Malcolm Bruce Clay Rocco Rico Leland Spencer Jaxon Jaxx Niven Sixten Soy Ward Jett Grant Myron Waylon Loic Drake Devin Devon Parker Rylan Kaya Chaz Chez Eloy Morgan Trey Tren Trenton Skip Riff Kane Cody Corbin Don Sage Brett Tanner Judah Fern Maxten Tucker Wess Preston Sloane Ike Zeke Austin Sway Destin Dwight Blake Rory Rodney River Raven Jessup Craine Cove Reese Clint Dante Elia Kyle Keith Lamar Colt Lusn Lio Nril Scott Davis Phyllon Brayden Chester Desmond Kobe Mikai Myron Cooper Roemer Zeno Logan Yoah Nigel Phoenix Keegan Scout Joe Gavin Gary Dexter Hero Benx Rockett Watson Norton Hudson Saint Blossom Petal Scarlett Paige Riley Oaklyn Avalon Aubree Avery Harper Vesper Cassidy Vanity Peyton Angie Paisley Joya Shelby Stacey Ginger Bailey Elodie Deveny Ensley Mckenzie Tamlyn Tamsin Yentl Sienna Hazel Yazz Faith Fallon Deveny Destiny Sutton Bliss Mercedes Gail Melody Posy Pixie Poppy Angel Coco Dawn Jools Gladys Donna Eve Fajah Farah Fayen Flo Georgie June April Juniper Kjenta Lavie Avril Mavis Lilac Bodee Mikki Moon Pepper Piper Phoebe Paris Rocci Scottie Willow Maedow Xaja Zinzi Zola Solenn Louenn Tigerlily Alix Celah Charmee Erin Elvea Esri Ilaysa Isaure Jaliza Kymee Loalis Limare Lymee Alizee Madea Maelis Noveste Romelis Sibel Mabel Sveja Zosha Lourdes Shiloh Lively Ireland
Ayla Alix Amélie Féliz Elea Fiore Blizz Ceci Jorie Ace Divan Bhodi Buster Cailan Jethro Givan Elay Dago Jiro Kiy Lio Mano Mils Sev Vikas
Alden, Avan, Azar, Bowie, Cayden, Cruz, Dali, Dane, Davi, Denzel, Destin, Devin, Eldon, Eli, Eza, Ferro, Harlan, Kaypo, Kess, Landon, Lowen, Lumen, Merano, Milas, Miro, Odin, Pax, Reece, Rho, Riad, Ronan, Rhys, Vito, Xavian, Sion, Zayn Alika, Aliki, Amé, Arwen, Bliss, Cilou, Dae, Fauve, Harper, Kesly, Kenzi, Loa, Lorah, Lotis, Myrea, Neva, Nevaya, Phaedra, Phlox, Phyllon, Rava, Seren, Sanou, Solvé, Vesper, Vieve, Xania, Yindi, Yrsa, Zaila, Zenna, Zenzi, Zolani
Candice Minerva Addison Madison Donatella Evangelie Delaney Delight Shauni Imogen Avelie Adoree Brianna Moise Solis Eliora Fauve Ivana Penelope Phoebe Felou Nimue Solane Solange Blanchett Blanche Kendall Jaclyn Renesmee Esperanza Allison Vaughn Callum Ronan Gannon Donovan Cameron Prescott Bradshaw Teccoa
Klopt, 5 jaar geleden was het nog een niet zoveel voorkomende naam. Maar nu zou ik mijn kind helaas geen Maddox meer noemen, al vind ik de naam wel nog steeds erg leuk!
Jullie zitten helemaal in de goede richting. Namen die zijn genoemd en helemaal mijn smaak zijn : Landon, Bliss, Lowen, Feliz, Kensi, Coco. ER STAAN ZELFS 2 NAMEN TUSSEN IN JULLIE LIJSTJES DIE GROTE KANSHEBBERS ZIJN.