Over een paar weken gaan we een midweek naar Center Parcs toe. Louise is dan 10 maanden. Hebben jullie tips over wat ik echt mee moet nemen? Dingen waarvan je zelf later dacht... ooh had ik dit of dat maar meegenomen? Ik ben erg bang dat ik dingen ga vergeten dus ik wil graag vantevoren een lijstje maken. Alvast bedankt!
Hoi, ik gebruik de lijst van www.inpaklijst.nl Is wel een beetje uitgebreid maar je kan hem zelf aanpassen. Volgens mij staat er wel heeeel veel op. Veel werk he? Voorbereiden op een vakantie of weekendje weg met je kleintje. Ben er in mijn achterhoofd nu al mee bezig voor de zomer. Succes, M
Het enigste wat ik de eerste keer was vergeten waren zwemluiers. Maar bij centerparcs heb je best uitgebreide winkels dus veel kun je daar wel kopen wat je vergeet.
Wij zijn 2 maanden geleden naar een huisje in Duitsland geweest, zegt mijn man heel leuk tijdens het uitpakken van de auto 'het campingbedje staat nog thuis'! Fijn. Gelukkig hadden ze daar wel een bedje, maar dat zijn vaak van die ranzige dingen. We hadden dus ook geen beddengoed en hebben alles op moeten maken met de lakens die we hadden voor een volwassenenbed. Ging wel, maar was even puzzelen. En verder, zo'n tube met van dat wasmiddel voor op reis is heel handig, vooral als hun luier opeens doorlekt ofzo. Natuurlijk kun je zoiets ook ter plekke halen, maar het gebeurt altijd als de winkels al gesloten zijn.
Bedankt voor de tips dames! Dat lijstje is erg handig van die link. Zwemluiers en zo'n tube wasmiddel is ook erg handig om mee te nemen