mocht vorig jaar je zorgtoeslag pas betaald worden bij minder dan 41.000 euro per stel(toen verdiende ik meer dan dat bedrag dus kregen we ook niets) tegenwoordig is dat bedrag verhoogt naar 47,000 ongeveer dat betekent nu ineens dat we wel per maand rond de 15 euro terugkrijgen. makkelijker kunnen ze het niet maken moeilijker wel. reken het uit bij www.belastingdienst.nl
ja en wij zitten er net onder dus ik ga t mooi terugvragen. 15 euro is toch 180 per jaar nou dat wil ik gewoon terug.
Hmm, wij krijgen zo rond de 45.000 dus ga eens even kijken of wij ook wat terugkrijgen. Is toch altijd mooi meegenomen.
Nja lekker dan. Eerst zitten we er net boven omdat t 41000 is. Nu zijn we kwa inkomen wat ruimer maar net boven de 47000...dus weer net niet T is net of ze het er om doen. En we kregen telkens wel (had nog opgebeld of dat wel klopte want ik had al zo'n vermoede....ja hoor mevrouwtje klopt hoor...nja dus niet)...dus nou mogen we fijn alles weer terug betalen Leuker kunnen ze het idd niet maken. Makkelijker vast wel...maar dan moeten ze zelf meer werk verzetten dus dat zie ik er niet van komen
dan zou je toch gewoon het maximale terug bmoeten krijgen van 46 euro? http://www.toeslagen.nl/reken/zorgtoeslag/