Jeempie, ben nog helemaal in de wolken!!! In mei hebben wij een miskraam gehad en wilde hierna eigenlijk even wachten maar tot mijn grote verbazing had ik deze maand rond me pretweek geen krampen, wat ik door endometriose normaal wel heel erg heb. Dus dacht doe gewoon een testje en dan zien we wel!!! En ja hoor een 2de streepje, onze mooie man krijgt toch een broertje of zusje!!!!!
Hey hallo, Dank jullie wel!! ben zo happy hier!!!!! @thalia30 we zijn precies even ver, grappig zeg!!! Vandaag ook precies 4 weken.Had dan vandaag of morgen ongesteld moeten worden.
Meid.. GEFELICITEERD... als ie donkerder wordt zal t zeker goed zijn (door eigen ervaring ben ik wat gereserveerd bij lichte streepjes bij kv, vandaar..)...
Hey Miranda dat is leuk meis Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal happy zijn! Geweldig hé dat streepje. Ik pak de testjes nog vaak even hoor om te kijken of ze er nog staan
dank jullie wel!!! @ichtus, Voorheen hoorde je nooit wat over de kv testen maar lees hier de laatste tijd heel veel slechte dingen er over. Daarom heb ik vanochtend ook nog een test gedaan van sensitest gedaan en daar kwam ook een streep op, morgen ochtend doe ik er doe ik nog 1 test van de kv om te kijken of hij inderdaad donkerder wordt. @thalia ja je blijft kijken he!! zo leuk!!! jij trouwens ook gefeliciteerd natuurlijk!!!! OP een goede zwangerschap!!!!
Dankjewel Miranda Wij zijn ook helemaal in de wolken Ik heb vanaf het allereerste ultra lichte streepje foto's gemaakt van mijn testjes, dan kan ik nog even zien hoe het allemaal begon Echt leuk meid, geniet er van! Fijn dat je ook bevestiging hebt van een ander testje
Dit is me test van vanmorgen volgens mij is de test wel wat donkerder geworden. Haal van de week nog even een clear bleu met zwangerschaps indicator toch een beetje voor een gerust gevoel
@ thalia ja goed he!!! De clear bleu zei ook zwanger 1-2 weken dus nu is het echt. Gister ook eve de gyn gebeld en mag 28 september voor de eerste echo komen. Heb jij al een afspraak? Bedankt dames voor de felicitatie,s!!!