zwangerschapstest zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twinklestar, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    de naam zeg het al ik heb een vraagje heeft de zwangerschapstest casette van zwanger en kids indroog streepjes ik mag over een paar dagen gaan testen en wil behalve de kv 2v5 ook een andere test proberen vandaar mijn vraag heb over testjezelf niet zulke positieve dingen gelezen wie kan mij verder helpen

groetjes twinklestar:)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    niemand

3. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij deze testen tot nu toe nog nooit een (vaag) streepje gezien. De testen zijn bij mij altijd heel wit gebleven en ik heb er al heel wat gebruikt.

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje regina

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hmm.. niet heel veel reactie hé Twinklestar?
    Ik hoop dat er nog meer dames gaan reageren.. maar verder zit er niets anders op dan gewoon testen :D En evt controleren met KV 2/5 of CB..
    Bewaar je urine totdat test helemaal is gedaan, mocht je twijfelen kan je namelijk met zelfde urine nogmaals testen met andere test!

Succes meis en ik duim heel erg hard voor je!! xx

6. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik heb geen ervaring met deze testen, dus ik zou het niet weten meis, maar ik hoop dat je een mooie roze streep zult zien als je gaat testen :D

En inderdaad zoals Dolfijn schrijft, urine even bewaren voor het geval je twijfelt en nog een testje wilt doen :)

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje dolfijn en thalia ik heb de kv 2v5 ook in huis en van de cb ook maar dat is er 1 met indicator dus die doe ik pas als ik echt twee streepjes heb over een paar daagjes wachten dan is het zo ver:D

8. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    :) Ik vind de eigen merk test van de kring apotheek ook erg goed! Deze zien er precies hetzelfde uit als de gewone matcare testen en het resultaat was bij mij net ietsje duidelijker af te lezen dan op de kv 2 v 5 Spannend hoor meis :D

Deel Deze Pagina