Fijn he zo'n digitale die gewoon zegt dat je zwanger bent, ipv van een licht streepje Een beetje zwanger bestaat tenslotte niet hihi. Wij hebben 6 september de intake bij de VK. Ze wilden de 1 e echo op 27 september zetten, maar wij willen hem liever iets later, omdat je dan meer kan zien van het kindje Zijn jouw controles standaard bij de gyn?
inderdaad de uitvinding van de eeuw die clear bleu testen (nou ja voor vrouwen die zwanger willen worden natuurlijk hihi) O leuk op de verjaardag van me broer heb je je intake leuk!!! en spannend he!!! Maar als het goed is als je dan je eerste echo met 8 weken hebt heb je nog een echo met 12 weken toch, zie je je kleine 2 keer in korte tijd, ook leuk!!! Ja ik moet via de gyn, me zwangerschap van mijn zoontje ging niet echt vlekkeloos. Vanaf week 12 alleen maar spugen, hield geen eens water binnen, met 16 weken was ik zelf uit gedroogd en op genomen en met 24 weken weer. Te vroeg bevallen en me placenta liet niet los, en de kans dat dat weer gebeurd is 60 procent dus daarom moest ik al via de gyn. Maar in mei ook een miskraam gehad dus wilde ze voor alle zekerheid dat ik via de gyn loop. maar vindt het niet erg hoor!!! ook een super aardige vrouw dus dat scheelt ook wel weer!! Laat je het wel eve weten als je bij de verloskundige geweest bent??
Inderdaad de uitvinding van de eeuw Sowieso fijn die digitale testen, zo gebruikte ik ook 1 digitale ovulatie test per cyclus om mijn positieve ovu-test te bevestigen Je krijgt bij mijn vk 2 standaard echo's 1 met 9 weken en 1 met 20 weken, dus helaas geldt dat hier niet maar ik ben ook al heel blij met deze 2 hoor . Wij gaan ook zeker nog voor een pretecho! Jullie ook? Omdat we andere afspraken hadden staan in het buitenland hebben we nu een afspraak op 15 oktober, dan ben ik 10 weken en 5 dagen zwanger Meis wat een ellende heb jij mee gemaakt zeg, pfff ik hoop dat je dit allemaal bespaard blijft hé dit keer. Wel fijn om dan een fijne gyn te hebben en onder goede controle te staan. Ik laat het weten, jij ook hé Misschien een leuk fotootje in je album plaatsen dan kan ik alvast mee spieken als jij je echo hebt
ja echt he!! Had ook staat kijken bij die ovulatie testen maar vond ze zo prijzig, maar je weet tenminste waar je aan toe bent. NOu heb net nog even een streepjes test gedaan om te kijken of me hcg wel stijgt (was bij me laatste zwangerschap namelijk niet) en het streepje is nu bijna net zo rood roze als het test streepje dus dat gaat nu allemaal goed gelukkig!!! Tuurlijk bij de verloskundige heb je andere datums natuurlijk!! Nou ja zie ook al wat meer natuurlijk!! Kijk er zo naar uit he!!!! Weet niet eens wanneer ik allemaal echo,s ga krijgen. Met me zoontje hadden wij wel mazzel dat hij niet wilde mee werken en kregen we een week erna nog een echo dus dat was helemaal leuk. Pret echo willen ook wel lijkt me helemaal geweldig!!! Met me zoontje niet gedaan, hoop dat het nu wel gaat lukken. rond welke week gaan jullie dat doen? Lees veel dat het het beste rond de 25 weken kan. Het is ons allemaal niet makkelijk gegund nee, maar we hebben het er voor over!!! Als je ziet wat voor wonder je er voor terug krijgt, ben ik het allemaal al vergeten hihihi Ja heel goed, zo leuk om hier met mensen in contact te komen die precies zo lang zwanger zijn, kan dingen delen. Als het allemaal goed gaat zal ik zeker even een fototje plaatsten. En nu maar duimen draaien tot het zo ver is!!!!hihihihi
Haha ik heb ook nog wel een streepjes test gedaan hoor....of 5 hihi, nou ja ik maak ze allemaal maar op In de afgelopen maanden heb ik behoorlijk wat testjes verzameld en nu ik zwanger ben kan ik die allemaal voor mijn eigen plezier opmaken Zo fijn om te zien dat het streepje donkerder wordt Ik ben er nog niet helemaal over uit wanneer wij de pretecho gaan doen. Wij willen graag weten of we een zoon of een dochter krijgen dus ik denk rond 17 weken al. Hopen dat je nu weer gelukt hebt met de echo Zo'n blik in je buik is toch wel heel bijzonder hé Ik ben benieuwd naar de echo foto en mijn duimen draaien hoor meis!