Hallo dames, Vrijdag positief getest met een K2v5 en vanochtend nog een ClearBlue-test gedaan met wekenindicator: 1-2 weken! Aangezien ik nog niet zo lang gestopt ben met de pil (laatste pil 12-09) en mijn vorige cyclus 37 dagen was (23-10 menstruatie), ga ik er nu vanuit dat deze cyclus weer ongeveer 37 dagen zou zijn geweest. Op 16 november had ik vruchtbaar slijm, maar wel meer lijkend op een ''klodder lijm'', dus ik denk dat mijn eisprong toen ongeveer heeft plaatsgevonden . Ik ben echt zooo blij! Vier jaar geleden met mijn ex wilde het allemaal niet vlotten en nu al in de tweede ronde. Wel ben ik 4 jaar geleden ook 1 keer zwanger geweest, maar dat is geëindigd in een vroege miskraam. Daar ben ik nu ook wel een beetje bang voor , maar ik ga van het positieve uit !
Van harte gefeliciteerd! Ik snap dat je bang bent voor weer een vmk. Maar elke zwangerschap is anders gelukkig
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je angst en vind het super goed dat je positief blijft
Leuk ! Ik weet bij mij de datum niet precies, omdat ik geen idee heb wanneer de eisprong is geweest, maar ik gok rond 16 november!
Dank je wel! Gisteravond had ik wel ''stress'. Ik lag op bed en ineens had ik geen pijnlijke borsten meer . Dat had ik 4 jaar geleden ook toen ik de vroege miskraam kreeg. Dus ik was al een beetje down, maar ik moest positief proberen te blijven van mijn vriend. En nu zijn de pijnlijke borsten weer ''terug'', dus ik wil echt proberen om rustiger te blijven!