Hey dames, Ik heb net een predictor early geprobeerd op 9 dpo, en ik zag een minuscuul lichte 2e streepje, maar ik vraag me af of dit nu ook een voorgedrukt streepje kan zijn. Ik had mijn testen destijds bij de op is op gekocht in die massa aanbieding; maar nu zie ik net dat de expire-datum 05-2019 is. Is de test dan überhaupt nog wel geldig? Zonde ik heb er zeker nog 4 van liggen ik had niet door dat ze al verlopen waren. De andere testen die ik nog van de op is op voordeelshop heb zijn van 07-2019. Dus die zou ik ook allemaal deze maand op moeten maken?
Dit was de test, niet echt iets op te zien, ik zag alleen métier blote oog wat, maar ik heb geen idee of het een voorgedrukte streepje is of niet. Iemand ervaring met deze testjes en of ze altijd kloppen of valse streepjes kunnen geven?
Haha, zit ik een berichtje te typen of je een foto hebt en daar is hij dan Van wat ik heb gelezen hier is dat je een test na datum nog wel kunt gebruiken maar dat de kwaliteit achteruit gaat. Heb dat eens met een ovulatietest geprobeerd die 4 maanden over datum was en die nam super traag de urine op en vergeleken met een test die wel geldig was kleurde hij beduidend minder. Ik denk trouwens wel iets te zien. Wat irritant dit!
Oe echt dus jullie zien het ook! Ik dacht mezelf even voor de gek te houden namelijk @Sylva Jaa ik twijfel dus ook of de kwaliteit nog wel goed genoeg is om geldig te zijn
Dit is mn temperatuur kaartje van deze maand. Eisprong op 20 juli. Ik ben pas op cd10 begonnen met tempen omdat ik al jaren temp en een hele regelmatige cyclus heb, waardoor ik weet dat 36.6 en eronder altijd voor mijn eisprong ligt.
Heb je nog een andere foto gemaakt? Deze lijkt voor mij wat ingezoomd. Je kan er iets naast leggen zodat de focus op de streepjes komt.
Ik zie ook wat! Is de foto binnen afleestijd gemaakt? Naar mijn ervaring geven ze geen valse streepjes tenzij je ze open maakt.
Ja ik had de foto binnen twee minuten gemaakt. En nadat ie droog was zag tie er nog hetzelfde uit. Ik zal straks nog even een predictor doen
Geeft zeker voorgedrukte streepjes. Was net te laat met foto maken, maar loopt van mij nu een test door en zag m er weer op staan! Al de zoveelste keer dat er voor het testen al n streepje op staat
Nou het was toch wel een vals streepje helaas. Vandaag spierwit.... Op naar de volgende ronde dan maar
Kan nu wel met zekerheid zeggen dat de predictors voorgedrukte streepjes kunnen laten zien. Al 3 testen op rij een voorgedrukt vaag en grijs streepje
Heb er ook nog een open gemaakt omdat ik benieuwd was haha. En zag ook weer n duidelijk voorgedrukt streepje!