Dag Annemarie, Ons zoontje is nu vijf maanden, hij krijgt borstvoeding welke vanaf dag één al volledig kolf (vanwege een kort tongriempje sabbelde hij alleen maar en hapte niet goed). Omdat ik weer aan het werk ben en binnenkort een weekeind weg ga zonder hem (ergens waar ik ook niet kan kolven, op een dixie lijkt me niet zo prettig) wou ik graag de bv afbouwen en deels overstappen op kunstvoeding. Het drinken uit de fles is dus geen enkel probleem, echter hij weigert (nadat hij er de eerste keer projectiel van heeft gebraakt) kunstvoeding van alle merken. Ik heb ook al geprobeerd hem te foppen door een 1/4 kunstmelk door de bv te doen, ook hier trapte hij niet in. Heb jij een advies? En, dan niets geven, hij krijgt vanzelf honger vind ik een erg slechte, daar begin ik niet aan.
MIjn advies zou inderdaad zijn om de melk langzaam te doen vermengen, misschien moeten de stappen dan nog iets kleiner. Welicht heeft het consultatiebureau een tip van merk met een niet erg overheersende smaak. Wellicht kan je de vraag nog stellen bij het forum over kunstvoeding?? "uithongeren" is geen optie inderdaad! Ondanks dat het nu echt enorm lastig is zou ik wel even stilstaan bij het enorme compliment wat je zoon je geeft!!