hallo, het lijkt wel of mijn dochtertje van bijna 4 maand niet vol raakt van de fles.. ze krijgt over de hele dag : 5 flessen van 200 cc om de 4 uur , snachts niet .. fruithapje ( 1/2 tot 1 potje per dag ) groentehapje ( niet alle dagen hoor , om de dag ongeveer 1/2 potje) fruitdrink ( ook niet alle dagen , om de dag ongeveer 60 cc ) dat lijkt me best veel voor een kleine van bijna 4 maand , maar ze vraagt er steeds om , lijkt wel of ze gewoon niet zat wordt van al dat eten wat ze krijgt , maar gebruik geen nutrix.. zou dat misschien helpen ? moet het dan alleen bij de laatste fles van de dag of in elke fles die ik geef..? thnx !
ik zou het bij de 1e fles doen, maar je zou ook eens kunnen kijken over overgaan op friso extra een optie voor jullie is, dat is voeding waardoor de kleine meer verzadigd is van de fles. succes
een lekkerbekkie dus wij zaten ook lang op 5 x 200, maar heb inderdaad 1 schep nutrix s'ochtend en 2 scheppen s'avonds toegevoegd en uiteindelijk deze flessen gemaakt van 210/7 scheppen toen kwamen we langzaam naar 4 flessen succes
alleen fruithapjes , paar lepeltjes , met 3 maand, ze reageert er erg goed op .. en ze vindt het heeeeeeeeeeerlijk maar dat ligt het niet aan dat ze niet vol raakt..
Misschien een kleiner speentje nemen? Dan doet ze langer over de flesjes en zit ze misschien eerder vol? (als je zelf rustig aan eet zit je ook eerder vol dan wanneer je heel snel alles naar binnen propt )
maar ze is bijna 4 maand en gebruik nog de speen van 2 maand.. ze doet ongeveer een kwartier over de fles.. ook niet echt super snel ofzo..
Wij zijn ook redelijk vlug begonnen met twee schepjes rijstebloem door de fles. (dezelfde schepjes als van de flesvoeding). En ook eerst de 1e fles omdat die het snelste op was en ze nog meer trek had. Rijstebloem bij de laatste fles hebben we pas gedaan toen ze 'sochtend eerder wakker werd dan normaal. Om 6 uur al. Toen deden we bij de laatste fles ook twee schepjes zodat ze iets langer blijft liggen (tot 7 uur nu). Succes!
Tja, idd dan kan je niet kleiner he ! Haha! Tenminste de speen van 2 maand? Das toch gewoon de nr.1 of maat S speen? Helaas dan gaat mijn advies dus over, sorry! Verder ook geen idee namelijk !
ja het kan nog kleiner , voor pas geborenen... weet zo niet het merk ( die van philips ) , dan heb je speen 1 , voor 1 maand, 2 voor 2 maand enzovoorts.. maar bedankt voor je reactie, je denkt mee, heel fijn...
Nee bedoelde het niet stom ofzo, maar omdat ik je verhaal herken en K. is vandaag precies 3 maanden en wil m morgen 1 hapje fruit geven.. kijken wat die ermee doet
Ow haha! Geen idee! Hier gebruiken we altijd al vanaf dat ze flesjes krijgen de S speen van difrax ! Geen idee hoe de andere spenen zijn ! Maar volgens mij is het al gezegd, maar iets van rijstebloem ofzo (of hoe heet dat) door het flesje misschien een idee?
ow , zo had ik het ook niet opgevat hoor ...! je moet wel goed kijken of K. er goed op reageert , geen krampjes enzo want niet alle baby's reageren er goed op... maar succes morgen ...! wel foto's maken he , K. eerste ECHTE hapje...!
ff off topic.. 8) reageer morgen weer... MOET ME NU ECHT DOUCHEN ! hahahahahaha... anders ben ik niet achter de comp. vandaan te halen...
Jaaaaaa ben ZO benieuwd.. heb een potje peer voor m gehaald! Geef hem hooguit 2 hapjes... en dan kijken of die er last van krijgt ja of nee, hopelijk niet en kan die lekker smullen, want in hoeveelheid voeding kan ik niet meer omhoog Maar douche ze