hoi hoi ik ben nu erg onzeker aan het worden afgelopen donderdag had ik voor het eerst bloedverlies, nou kon gelijk terecht voor een echo en alles was goed baarmoedermond gesloten konden dus niets vinden nu sinds maandag heb ik dus weer bloedverlies gisteren is de verloskundige geweest en na lang zoeken het hartje gevonden klonk goed vandaag moet ik naar de gynocoloog maar vroeg me af wat hij nou gaat doen en nog meer wil ik weten waar komt het bloed vandaan het is heel gek gebeurt alleen snachts dus als ik lig en slaap overdag niets aan de hand, we hebben overigens niet gevreeen en ook heb ik geen pijn kan dit betekenen dat mijn kindje niet gezond is of zit ik me nu op te vreten voor niets hoop dat je me een beetje kan helpen groetjes nathalie
Hi nathalie, Hoe was het bij de gynaecoloog? is er een oorzaak gevonden? Vaak komt het van een geirriteerde of gevoelige baarmoeder mond. Heeft hij je gerust kunnen stellen? IMke
hoi imke ben gisteren bij de gyn geweest en hij heeft uiteindelijk met een inwendige echo vastgesteld dat de placenta niet goed vastzit aan de onderkant waardoor het bloedverlies word veroorzaakt, volgens hem kon het nu nog geen kwaad en zodra de placenta gaat groeien de placenta omhoog gaat en dan het bloedverlies vanzelf ophoud dat moet over 4 weken ongeveer het geval zijn wel moet ik nu onder controle blijven in het ziekenhuis in elk geval zolang het bloedverlies aanhoud ben enigszins wel gerustgesteld maar blijf soms wel even twijfelen maar denk dat dat elke zwangere vrouw heeft de baby zag er goed uit was lekker druk en de baarmoedermond was potdicht bedankt voor je interesse groetjes nathalie