Afgelopen week ben ik naar een voorlichtingsavond over bv geweest. Daar werd geadviseerd om geen (zwangerschaps)beha met beugels tijdens je zwangerschap te dragen ivm evt. afknellen van de melkklieren. Prima, ik heb al een tijdje van die zachte meegroeibeha´s, maar mag ik dan straks wel voedingbeha´s met beugels? Of moeten dat ook van die zachte zijn?
Hallo San, Beter is het om in de eerste periode zeker nog de zachte BH's te gebruiken. dit omdat de afmeting van je borst nogal varieerd, dan kan het zo zijn dat vlak voor een voeding de kliertjes teveel in de knel komen. Dan bestaat de kans op een borstontsteking. Om dat te voorkomen liever geen beugels. Groet Ilse
Oké. En moet ik dan denken aan de eerste 2-3 weken, of nog (veel) langer? Ik vind het maar niets, dat beugelloze
Hoi San, Nee, wel iets langer dan de 2-3 weken helaas... Ga op zoek naar een goed steunende beha, van een goede fabrikant (niet de hema, sorry) Heb je een moeilijke maat? er is heeeeel veel verkrijgbaar hoor! succes, Heidi Margit
Hoi Heidi, Bedankt voor je antwoorden! Ik heb nu één van Anita, maar ik was gewend aan voorgevormde beugelbeha´s. Dus dan ziet ´t er allemaal opeens stukken minder mooi rond uit in de gewone beha´s Maar ik ga straks gewoon op zoek naar een zonder beugels. Dan nog maar even een jaartje wachten met mooie borsten Dankjewel!
Hallo San, Met een voedingsBH hoeft het niet persee lelijk te zijn hoor. Naast de degelijke modellen van Anita zijn er ook heel hippe en modieuze. Met hippe kleuren of met kant. Dus een jaartje wachten op mooie borsten is niet nodig. Overigens zijn je borsten tijdens de BV periode wel wat groter, wat weer een hoop voorvormen en vulling overbodig maakt...... Kijk eens naar merken als Bravado, Emma Jane, Blisfullbabes, een BVshirt met BH functie. Triumph, etc. Groetjes Ilse