ik ga mijn vraag toch nog even hier stellen : Het gene wat ik wel vervelend vind, is dat ik dus nadat ik ben gestopt met de pil... ongesteld geworden ben, en vervolgens rond dag 16/17 positieve ovulatietest had ( inclusief doorzichtig slijm )... en een cyclus van 35 dagen Wat is nu handig om weer aan te houden? weer dag 16/17 ? voor ovulatie? zit nu vandaag op dag....( even rekenen ) 15 , en nog geen slijm te bekennen...alleen wat wittig... blijft een raadsel dit
Kan zo verschillen na het stoppen pil, 1ste ronde bij mij was 31 en deze ronde 42... dus gewoon gaan ovutesten en blijven doen tot ie positief word.. was bij mij dus pas op cd 27 deze keer ps. dat doorzichtig rekbaar slijm HOEF je niet te hebben, bij mij niet in ieder geval..
Dat zou betekenen dat je er in de maand aardig wat ovutesten doorjaagt of niet? ik ben al aardig op weg deze maand hoor, heb er al wel een aantal gebruikt
ja Haha dat wel!! Moet er wat voor over hebben.. Ik gebruik goedkope ovutesten.. en als ik denk dat ie positief gaat worden gebruik ik er clearblue dig bij, dan weet k het zeker..