Hallo, Ik heb een vraagje Ik moet 23 november bloedprikken voor mijn suiker en ijzer dit omdat ik nu nog steeds heel erg moe ben ik heb dit nog nooit gehad, mijn andere kindjes 2 jongens waren veelste klein bij de geboorte en de 20 weken echo mijn oudste was met 41wk 2310 gram en de oudste was met 39wk 2520 gram dus de gynaecoloog wil dat ik even bloedprik omdat ons meisje nu wat voorligt op de groei met de 20wkn echo maar mijn vraag is eigenlijk wat zijn de symptomen van zwangerschap suiker? ben heel bang dat ik dit zal hebben kan iemand me uitleg geven? Liefs Maria
Ik heb zelf bij mijn 2de zwangerschapsdiabetes gehad. Ik had geen enkel symptoom. Ook mijn baby was niet te groot en ook niet teveel vruchtwater. Puur door prikken achter gekomen...
Ik heb nu suiker in mijn zwangerschapt dit is heel vroeg ondekt rond de zes weken zw dus waarschijnlijk echte suikerziekte maar het word behandeld al zwsuiker. De eerste simptomen bij mij waren moe, duizelig heel veel dorst als of me tong van leer was van daar ik zo vroeg naar een gyn geweest was en toen bloedprikken. En toen kwamen we er achter maar meer symtome ja misschien heel veel trek in zoet dat had ik ook heel erg, Heel veel s6 en hoop voor je dat het niet zo mag zijn, het is toch een extra belasting tijdens je zwschap al hoe wel het goed te doen is. Groetjes Patricia Uitgerekend 15 feb 2010 Zoon 7 nov 2000 Bijna een feestje...
Hallo dames, Ik heb voor 14 dagen terug mijn bloedsuikers laten prikken en dat was iets aan de hoge kant. Dus de verloskundige wilde graag dat ik even bij het ziekenhuis langs ging om ff na te laten kijken. Dus ik mag vanmiddag ff naar de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat het word!!