Niet vruchtbaar?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Cinnii, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik wil je geen valse hoop geven maar sommige vrouwen maken tijdens de zwangerschap maar heel weinig van het hcg hormoon aan en is dit met een thuis test niet te testen mischien moet je even een bloedtest laten doen

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ik zou even een bloedtest laten doen,
    Hoelang ben je al aan het ontpillen?
    Eer dat ik zwangerwas van Dayenne heb ik geloof ik wel 30 zwangerschaps en ovulatietesten gedaan. en toen ik dan eindelijk zwanger was geloofde ik het niet.
    Meis Het komt heus wel goed!

3. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    nog steeds niks..... :( ben net 10 dagen op Tenerife geweest, het was echt super! Heb echt genoten.. zit wel steeds met dat zwanger zijn in mijn hoofd... maar nog steeds geen bloedingen ofzo... Ik maak me nu steeds meer zorgen.. 78 dagen is gewoon niet zo gezond.. sorry voor mijn frustraties!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik had de afgelopen maat 59 dagen, ook niet lekker, maar bij mij komt het door de zwangerschap.

Ik zou ff de huisarts bellen.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi! Hier iemand die na het stoppen van de pil pas na 126 dagen ongesteld werd! Wil je niet bang maken ofzo, maar de kans is groot dat je gewoon nog steeds aan het ontpillen bent helaas. Ik weet hoe irritant dat is. Ook ik had -tig testen versleten en je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik ein-de-lijk ongesteld werd. Nu hoop ik dus niet weer ongesteld te worden, hahaha. Veel succes en ik hoop dat je gauw ongi mag worden of zwanger mag zijn.

6. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    VOlgende week ga ik nog een keer naar de dokter bellen.... :) ik laat het jullie nog weten!

7. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    5 juli ben ik dan eindelijk! ongi geworden! Het duurde weliswaar maar 2 dagen, maar toch kwam er een boel uit... Pf, dat lucht op! Ben benieuwd of ik nou ook een eisprong heb.. en wanener ik dan op mijn vruchtbaarst ben.. :)

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey Cinni

Misschien kan je een paar ovuluatietesten doen?

Dan heb je meer zekerheid en weetje je ook ongeveer wanneer je hem heb.
    Alhoewel... voordat je cyclus weer helemaal regelmatig is duurt geloof ik ook wel even....

Maar je weet wel de klusdagen voor die maand :D

Liefs Melanie

9. Saaya

Saaya Niet meer actief

nieuwsgierigheidsvraagje...
    Als ik dit zo lees; slikken jullie dan al jaren door alvorens het stoppen? Of hebben jullie ook met stopweken gewerkt? :oops:

Deel Deze Pagina