ik wil je geen valse hoop geven maar sommige vrouwen maken tijdens de zwangerschap maar heel weinig van het hcg hormoon aan en is dit met een thuis test niet te testen mischien moet je even een bloedtest laten doen
ik zou even een bloedtest laten doen, Hoelang ben je al aan het ontpillen? Eer dat ik zwangerwas van Dayenne heb ik geloof ik wel 30 zwangerschaps en ovulatietesten gedaan. en toen ik dan eindelijk zwanger was geloofde ik het niet. Meis Het komt heus wel goed!
nog steeds niks..... ben net 10 dagen op Tenerife geweest, het was echt super! Heb echt genoten.. zit wel steeds met dat zwanger zijn in mijn hoofd... maar nog steeds geen bloedingen ofzo... Ik maak me nu steeds meer zorgen.. 78 dagen is gewoon niet zo gezond.. sorry voor mijn frustraties!
Ik had de afgelopen maat 59 dagen, ook niet lekker, maar bij mij komt het door de zwangerschap. Ik zou ff de huisarts bellen.
Hoi! Hier iemand die na het stoppen van de pil pas na 126 dagen ongesteld werd! Wil je niet bang maken ofzo, maar de kans is groot dat je gewoon nog steeds aan het ontpillen bent helaas. Ik weet hoe irritant dat is. Ook ik had -tig testen versleten en je wilt niet weten hoe blij ik was toen ik ein-de-lijk ongesteld werd. Nu hoop ik dus niet weer ongesteld te worden, hahaha. Veel succes en ik hoop dat je gauw ongi mag worden of zwanger mag zijn.
5 juli ben ik dan eindelijk! ongi geworden! Het duurde weliswaar maar 2 dagen, maar toch kwam er een boel uit... Pf, dat lucht op! Ben benieuwd of ik nou ook een eisprong heb.. en wanener ik dan op mijn vruchtbaarst ben..
Hey Cinni Misschien kan je een paar ovuluatietesten doen? Dan heb je meer zekerheid en weetje je ook ongeveer wanneer je hem heb. Alhoewel... voordat je cyclus weer helemaal regelmatig is duurt geloof ik ook wel even.... Maar je weet wel de klusdagen voor die maand Liefs Melanie
nieuwsgierigheidsvraagje... Als ik dit zo lees; slikken jullie dan al jaren door alvorens het stoppen? Of hebben jullie ook met stopweken gewerkt?