Niet wakker te krijgen help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissPuma, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Ik probeer Keano zo rond 22.00/22.30 wakker te maken voor zijn laatste flesje, maar meneer is dan niet wakker te krijgen...luier verschonen wordt hij niet wakker van, sokjes uittrekken zodat hij koude voeten krijgt werkt ook niet, tegen hem praten werkt ook niet pfff hoe maken jullie je kindje wakker op een vriendelijke manier?
    Want slapend zijn flesje opdrinken is ook geen optie, dan stikt hij er bijna in.
    Tips gevraagd ;)

liefs, misspuma

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Als ik je verhaal zo lees, probeer je al van alles. Ik krijg Tijmen altijd wakker, gewoon door hem op te tillen, maar dat heb jij waarschijnlijk ook al met Keano geprobeerd (?). En je verschoont de luier, dat is meestal de manier om je kleine wakker te krijgen, zeker met zo'n nat en koud billendoekje ;) ...Ik hoop dat de andere meiden betere tips hebben dan ik ;)

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    jeetje... ja... dat is ook wat...
    Misschien een nat washandje? Of is dat wreed... :rolleyes:

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nat washandje hebben we ook al geprobeerd...werkte ook al niet.
    En oppakken maakt niet uit, hij word gewoon niet wakker ligt in een coma haha, overdag niet willen slapen en 's avonds niet wakker te maken.

liefs, misspuma

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Beetje in zn gezichtje blazen?

6. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    hoelaat word hij wakker als je hem niet wakker maakt? je kan proberen hem de rest van de dag zijn flesjes wat eerder te geven.. dan word hij rond 22.00 vanzelf wel wakker met honger;)
    ik speel vaak met die van mij nog even, ze valt in slaap rond 7 na badje en eten, maar dan word ik om een uur of 8 druk in huis, tv wat harder, dan word ze wakker, spelen we, flesje en naar bed, dan word ze met beetje mazzel om 6 uur weer pas wakker..

7. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hind had al met 6 weken om 8 uur de laatste fles omdat ze dus ook niet wakker werd 's nachts. Wie weet een beetje schuiven met de voeding? Ik vind het ook altijd vervelend als ik Hind moet wakker maken.

8. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik ben Danique ook eerder gaan voeden, ze zat om 22.30 in zo'n vast slaapritme dat ik haar met geen mogelijkheid meer wakker kreeg, nu krijgt ze om 21.00 uur de fles en dat gaat prima!

9. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    heb het 1 keer gehad.. met anderhalve maand... toen heb ik echt ruim uur over gedaan om hem wakker te krijgen...
    daarna maar gewoon laten doorslapen..
    hij slaap nu van half 7 tot 2 a 3 en dan weer tot 8 a half 9 :) vind het prima zo...

10. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Zo te lezen is je kindje om die tijd al echt de nacht in gegaan.

Ben even voor je aan 't denken: als je die fles niet geeft en kan er in de fles ervoor of erna wat meer voeding om de gemiste voeding op te vangen. Kan gewoon zijn dat je kindje genoeg aan de voeding heeft. Ze worden 's nachts namelijk wakker omdat ze honger hebben en niet omdat ze niet zo lang kunnen slapen.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano krijgt om 07.00-10.00-13.00-16.00-19.00 en dan zo rond 22.00/22.30 een flesje. Allemaal krijgt hij zo rond de 150cc per keer, drink hij eigenlijk ook altijd op.
    Ik weet niet om hoe laat hij vanzelf wakker word als ik hem niet rond 22.00 wakker maak, misschien slaapt hij wel tot 's ochtends, of misschien wordt hij dan rond een uur op 2 's nachts wakker. pfff moeilijk hoor...

liefs, misspuma

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien een keertje niet wakker maken en kijken hoe laat hij zelf komt?

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    dat zal ik vanavond eens proberen, hopelijk komt ie niet als ik net in bed lig...

liefs ,misspuma

14. Niet meer actief

ja zou zeggen probeer eens niet wakker te maken en kijk wat ie doet...

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik zal het eens proberen meiden.

liefs, misspuma

16. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    nou ben benieuwd:)
    ik heb eigenlijk de tip gekregen dat als de fles helemaal leeg is, ze mischien niet genoeg hebben.. dus mischien iets meer in doen?

ik heb ipv melk voor hongerige babies, kant en klare baby melk, daar geef je best wat meer van dan normaal, en werkt uitstekend.. ook minder werk voor mij, kan een aantal flessen voorbereiden, en in de ijskast zetten. en je kunt rustig beetje meer of minder doen, hoeft geen schepjes te tellen. echt hndig, en ze gaat er erg goed op moet ik zeggen.

17. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hoe is het gegaan afgelopen nacht?

18. hoi misspuma

Ik tel dat Keano 6 flesjes van 150 cc drinkt!
    Kyan van mij dronk tot gisteren 5 flesjes van 150 cc melk dat was prima van het cb
    hij liet wel 4 uurtjes tussen de flessen!
    moet wel zeggen hij is ook begonnen met 6 voedingen van 150 cc melk maar er is er 1 weg gevallen van de nacht die wilde hij toen nog hebben!
    misschien kan je dat eens proberen 4 uurtjes tussen de flessen en 5 voedingen geven!
    hoop dat je er iets aan hebt ;)

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik geef Keano nu 5 flesjes i.p.v. 6 flesjes, en hij doet het er prima op, ik laat er inderdaad 4 uurtjes tussen zitten en probeer zo uit te komen dat hij om 9 uur zijn laatste flesje krijgt, en dan slaapt hij heerlijk door tot ongeveer half 7 :D .

liefs, misspuma

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Doe anders wat meer in zn laatste fles.
    180 ofzo..

Deel Deze Pagina