niet weer aub!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door hopelessinlove, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hmpf kom net van de wc af en ja hoor zag weer bloed in me boxer. Hoeveel vind ik moeilijk om te zeggen het leek donker maar ik weet ook niet hoelang het er al zit ( klinkt vies maar ik heb gewerkt en niks gemerkt). Ben gelijk in tranen uitersten en zo bang dat het weer misgaat. Wil mijn vk ook nog niet bellen aangezien ik denk dat met dit termijn toch nog niks doet. :(

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    gewoon bellen als je twijfelt..
    ik heb vorige week een mk gehad en dacht eerst ook zo maar toch over die gedachten gezet en toen toch gebeld..
    hoef niet perse een mk te zijn ..
    xx

3. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Nee klopt maar ik weet gewoon dat het nog te vroeg is voor een echo. Dus denk ik dat ze nu toch niet veel voor me kunnen doen.

4. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Daarnet toch gebeld maar neemt niemand op en geen reactie. Zal wel een bevalling aan de gang zijn ofzo

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hoop voor je dat het meevalt zal voor je duimen :]
    xx

6. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Nou ik verlies nog steeds druppels bloed. Hmpf het voelt voor mij net zo aan als de vorige keer en ben dan ook heel erg bang dat het fout zit. Verloor toen ook net bij 6 weken bloed. Toen kreeg ik echo en zagen ze alleen verdikt slijmvlies en op de volgende echo een week later was ik al schoon.

Het is toch wel heel toevallig als het nu weer op dezelfde manier gaat?!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel sterkte meid!
    Weet je al wat meer ondertussen?

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    sterkte

9. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik mag dalijk voor een echo. maar omdat ik nog geen 6 weken ben kan het zijn dat we niet genoeg zien omdat het te vroeg is. en het hoeft dus niet persee uitsluitsel te geven.

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoe moeilijk het ook is meid maar je kan het niet tegenhouden hoor als het mis is en idd op een echo zal nu niet veel te zien zijn.

sterkte !

11. tulip

tulip Niet meer actief

sterkte, hopelijk kunnen ze wel iets moois zien op je echo. lastig in die vroege termijn.

12. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    heb net een echo gehad. Het is weer hetzelfde als de vorige keer. Weer alleen verdikt slijmvlies dus ben of minder lang zwanger. Of het is weer mis aan het gaan in de vroege fase. Ik moet nu het bloedverlies afwachten. Als het meer wordt mag ik zo wie zo van een miskraam uitgaan en anders over anderhalve week weer een echo ..

Ook mag ik als het misgaat naar de gynaecoloog voor bloedonderzoek en evt om na te kijken of alles goed is met mijn baarmoeder en eileiders..

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    spannen hoor.

succes en sterkte

14. tulip

tulip Niet meer actief

pfff niet leuk! Spannend allemaal zeg..

Ik ken jouw cyclus natuurlijk niet, is het goed mogelijk dat je korter zwanger bent??

15. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    3 dagen voor nod de eerste positieve test. Denk niet dat ik minder ver ben want ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Maar het kan zijn dat je een latere innesteling hebt. Momenteel ga ik ervan uit dat het mis is, aangezien het de vorige keer ook zo ging.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow nee he meis :(
    Sterkte!

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat onwijs kl*te!!! Heel veel sterkte!! knuf

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

19. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Het bloedverlies is vrijdag gestopt. Heb zaterdag nog een paar keer met afvegen wat bruinverlies gezien. Maar sinds zaterdagmiddag is er helemaal niets meer. Dit geeft me weer hoop maar ik vraag me eigenlijk af of dat wel terecht is. Kan het nou toch nog goed zitten?

20. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Wat spannend allemaal...die onzekerheid... Ik hoop voor je dat het vals alarm is geweest en dat je volgende week een mooi kloppend hartje ziet...Gelukkig is het bloeden gestopt..
    Heel veel sterkte.!

Deel Deze Pagina