was dit een miskraam???

Discussion in 'Miskraam' started by karin361, Jun 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karin361

karin361 Actief lid

Sep 1, 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    ik heb heel even een vraagje dames... ik was vanmidadg met men zus aan het winkelen (ze is/was ong 5 a 7 weken zwanger)
    opeens moest ze naar de toilet op de plassen maar trof een enorme bloed ondergoed aan, en het bleef maar lopen.
    vlug naar huis gegaan en thuis verschoont en toen kwamen er ook een paar kloddertjes mee van ongeveer 2 cm.....

helemaal in tranen natuurlijk want je gaat van het ergste uit

maar is dit een miskraam????:(
    please help me

wanhopige zus!

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    lijkt het wel op...om zeker te weten moet ze contact op nemen met haar VK of gyn....dan kan die kijken met een echo...

Sterkte voor je zus.

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,148
    0
    0
    Drenhte
    Als ik je zus was zou ik zoiezo met ha bellen.. die kan ook duidelijkheid geven..
    Maar ik denk dat t wel n mk is, want ik heb ongeveer zelfde alleen was ik korter zwanger..
    Hoop voor haar dat natuurlijk niet zo is, maar zoals al zei zou met ha of gyn bellen..

In ieder geval heel veel sterkte gewenst voor je zus.

4. karin361

karin361 Actief lid

Sep 1, 2010
    240
    0
    0
    vlak bij eindhoven
    we hebben de vk al gebeld en die zegt dat je moet afwachten en dat het waarschijnlijk een miskraam is.... maar ze heeft geen buikpijn of krampen gehad en de (klodders) waren rood (sorry voor men verwoording

ze heeft op 18 juni een afspraak staan om te kijken of het evt nog iets is of dat het schoon is van binnen.

pff wat erg zeg

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kan ze niet nu gewoon komen voor een echo? Ik mocht altijd komen bij bloedverlies, wachten tot 18 juni lijkt me wel erg lang!

6. tulip

tulip Niet meer actief

normaal mag je meteen komen hoor na zulk bloedverlies.
    Maar ik vermoed het wel eerlijk gezegd en dat ze dan ook ongeveer een week of 5/6 was.
    Ik heb een mk met 8,5 week gehad en dat kon je al echt goed als kindje herkennen.

7. karin361

karin361 Actief lid

Sep 1, 2010
    240
    0
    0
    vlak bij eindhoven
    hey dames
    het was toch geen miskraam! ze is 7 weken zwanger!
    super happy!

Share This Page