niet weer aub!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door hopelessinlove, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik ben volop aan het duimen voor je!!!
    Hopelijk komt alles goed! Knuf

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Bedankt voor het meeleven!

Net weer gebeld met de verloskundige. Zij vond het stiekem toch nog hoopvol uitzien. En legde me uit dat als ik bij de eerste keer testen misschien toch nog te vroeg was en als ik bijv 6 dagen voor nod al positief testte (dat mijn cyclus toen langer duurde), ik dan ook pas net rond de 5 weken was vrijdag en die echo daar wel bij paste. Ook vond ze het hoopvol dat het bloedverlies is gestopt. Ze wou eventueel deze week nog wel een echo bij me doen, maar kon me dan niet verzekeren of er wel of niet hartslag te zien moet zijn terwijl als ik woensdag 13-06 kom er gewoon een hartslag te zien moest zijn.En ik dus duidelijk moet weten of het dan wel of niet goed zit! Ik heb nu dus met haar besloten te wachten tot de 13de voor dan een nieuwe echo.

Zelf ben ik nog niet echt overtuigd over dat het nog goed kan zitten maar stiekem heb ik ook wel weer hoop. Het is heel verwarrend en spannend allemaal!

3. tulip

tulip Niet meer actief

o nou nog erg spannend voor je, ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt, want als je te vroeg gaat, weet je eigenlijk nog niet waar je aan toe bent.
    Ik denk als het bloedverlies helemaal stopt dat je er dan vanuit kunt gaan dat het goed is, anders zou het toch steeds meer moeten gaan bloeden, tenminste zo was het bij mijn mk.
    Veel sterkte met wachten.

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Wat spannend meis! Kan het niet zijn dat je toch minder lang zwanger was, dat je bijvoorbeeld een late innestelling hebt met wel een cyclus van 28 dagen.

dit had ik bij mijn eerste ook. Eisprong op dag 23 en cyclus van 28-30 dagen. (korte lf)

Succes!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je...sterkte meid!

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik duim op een mooie echo de 13e hopeless! En dan kom je weer snel terug naar ons topic!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje meis! Wat spannend zeg!!
    Ik blijf je volgen!

Succes!

8. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    @livelife ik hoop dat ik weer terug kom in jullie topic, maar ik weet dat die kans niet groot is:(

@ chantal84: Dat is ook wat de verloskundige nou hoopte voor me aangezien ik toch niet veel bloedverlies meer heb gehad. En bij een echte miskraam mocht ik toch wel uitgaan van minimaal een normale ongesteldheid wat betreft bloedverlies. Hun zeiden mij ook dat als ik bijvoorbeeld al heel vroeg positief testte en de innesteling pas laat was ik rond de 5 weken was. En het dan heel erg verschilt of je alleen verdikt slijmvlies ziet, een vruchtzakje, of een zwangerschapsring. Toch lijkt mij dan wel dat er toch al een zwangerschapsring te zien moest zijn?!

@ hier: gelukkig geen bloedverlies meer. Ik heb dus alleen donderdagavond en vrijdag bloedverlies gehad. Wel had ik gisteren een keer met afvegen weer een druppel bruin bloed. Maar volgens de verloskundige kon dit nu nog wel aanhadden af en toe. Zolang het niet meer werd hoefde ik me niet zo druk te maken. Nou dat is lekker makkelijk gezegd want druk maken doe ik toch totdat ik na de echo volgende week woensdag weet hoe en wat!

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik ga even zoeken of ik mijn echo van 4+6 nog kan vinden. Aangezien wij in het ziekenhuis liepen ivm mijn korte LF heb ik een hele vroege echo gehad. Ik ga even voor je zoeken of ik die nog kan vinden.

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hmmz. chips, zie dat mijn eerste echo met 6 wkn was. Daarop zie je al een heeeeel klein frummeltje zitten..

11. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Pf nog 6 nachten in onzekerheid!

12. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Woensdag is het dan eindelijk zover en krijgen we te horen waar we aan toe zijn. Het ene moment denk ik positief vanwege dat het vloeien maar 1 dag was en ik me dan weer zwanger voel, misselijk, moe. En de andere dag ben ik juist weer overheersend bang omdat mijn gevoel zegt dat het mis is.. Pfff vervelend zeg die onzekerheid!

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    ik begrijp heel goed dat je met die enorme onzekerheid zit en het is zoo vreselijk lastig om te wachten, wachten, wachten op een nieuwe afspraak met de gyn... Nog 2 nachtjes slapen en je weet eindelijk waar je aan toe bent!! Ik zal heel hard voor je duimen!!!

14. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Daarnet een echo gehad en mijn 2de miskraam is een feit!:( Op de echo was alleen super dik slijmvlies te zien. De verloskundige kon ook niet zeggen of dit nog moest afkomen of dat vorige week alles is afgekomen en dat alweer een nieuwe vruchtbare periode is. :(

Ik ben in ieder geval doorgestuurd naar de gynaecoloog en heb volgende week dinsdag een afspraak staan. Zij zal waarschijnlijk een echo doen, naar mijn eileiders kijken en mijn cyclus en het vruchtbaar slijm daarbij in de gaten gaan houden/controleren.

Daarnet stiekem ook nog een zwangerschapstest gedaan en geen streepje. Ik wist dat hij ook nog zwanger kon aangeven maar ben blij dat de test nu alles bevestigd. Zodat ik in een volgende ronde bij een positieve test ook echt weer blij kan zijn en zeker weet dat het niet het hormoon van deze miskraam is!

15. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Jeetje, wat erg voor jullie... Heel veel sterkte..

16. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey meid,

jeetje wat een gedoe he? ik zit nu ook met mijn 2e miskraam was ook ongeveer tegen de 6 weken zwanger kom net weer van het ziekenhuis ze hebben bij mij gekeken en het was er nog niet uit..ze durfde nog niet met ckerheid te zeggen of het daadwerkelijk een mk is maar ja ik verlies meer bloed met kramp dus nee, echt hoop heb ik ook niet..

ik wens jou echt heel veel sterkte meid!!

Liefs..mij

Deel Deze Pagina