Niet weer...eerste echo gehad...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

bij ons zagen ze bij ons derde kindje ook met 6 weken en een paar dagen niks, pas met 8 weken en nog wat dagen konden wij het vruchtje erin zien en de hartactiviteit!

Succes meis, we duimen met zijn allen voor je!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    @Jongmoedertje: Ik heb een heel positief gevoel in mij. Dat op zich vind ik dan weer wel eng..Maar ik heb inmiddels ervaring door mijn 3 MA s, waar ik wel meteen het gevoel had dat het mis zat.

Ik hoop zo dat mijn gevoel me niet in de steek laat!:(

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wie herkent dit trouwens:

Heb vanmorgen telkens in mijn vagina, dus echt daar in die streek aan 1 kant telkens messcherpe steken..zijn heel gemeen..

Wie heeft dit ook weles gehad? WAt kan het zijn?

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij mij was het gewoon een van de vele kwaaltjes. Heb het heel in het begin gehad (6/7 wk), en nu nog wel eens af en toe. Is heel fel, en dan ineens weg. Hoort erbij, lijkt me geen reden tot zorg ;)

5. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    lijkt wel op mijn verhaal ik was met 5 weken al voor een echo omdat ik dus ook veel mk's heb gehad, en toen zagen ze iets zitten maar was nog heel klein dus ik moeste een week later terug komen,
    met 6 weken zeiden ze van nou het ziet er niet goed uit want ze zagen niks leek een lege vrugtzak,
    een week later weer terug en daar zat het vruchtje met kloppend hartje hij had zich die week daarvoor verstopt zat helemaal aan de wand en toen kon je het niet zien,
    maar me man bleef volhouden dat ie wel wat had zien knipperen 2x op dezelfde plek, dus ik zei tegen hem waarom heb je dat niet tegen die dokter gezegt dan, hij zei van jah als ze dat niet heb gezien zal ik wel verkeerd gekeken hebben zij zal het toch wel weten.
    maar ze had dus toch niet goed gekeken want een week later was alles goed en hij is ondertussen alweer 5 maanden oud.
    ik geloofde er ook niet meer in hoor naar die echo,
    omdat je al te veel terleurstelling heb gehad, maar ik hoop met heel me hart voor jou dat je hetzelfde heb als mijn en dat je over een paar dagen ook een goede echo hebt!!!

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    meis, als je bij de vorige drie een slecht gevoel had en nu een goed gevoel is het gewoon goed!

In mijn 1ste zwangerschap had ik t gevoel dat t goed was met ons kindje en ik vroeg zelfs om een miskraam. Alles liever dan een dood kindje dacht ik toen. Maar mijn kindje bleef, maar dat slechte gevoel ook en helaas was t ook niet goed. hij bleek een hartafwijking te hebben, wat pas geconstateerd werd nadat hij met 11 dagen met spoed is opgenomen.

Bij de 2e had ik gelijk het positive gevoel en bij de derde bleef ik een licht onbestemd gevoel houden.
    Onze derde is vier week te vroeg geboren en heeft groeiproblemen en is al geopereerd geweest aan de tongriem en heeft chronisch exceem. dat is dus mijn onbestemd gevoel geweest. Zo zie je dat mijn gevoel instict het telkens juist had, ongeacht wat er werd gezegd door de gyn.

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    sterkte straks

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    @Beertje: jij hebt ook al de nodige MKs te verwerken gehad zeg!..
    Poeh..pittig hoor.
    En dat je man gewoon het hartje zag, bijzonder is dat!!!

Bij ons zag je dus met 6 weken en 4 dagen, een mooie vruchtzak plus dooierzakje, vruchtje was slecht te zien, ze zagen t wel tegen de wand zitten, maar konden er niet bij komen met echo. Bij de echo foto liet ze ons de zwangerschapsring zien. Ik heb totaal geen verstand van die zwangerschapsring, wat is dat?? Ons kindje? Maar dat zat toch tegen de wand??

Lieve MamaJanneke: Wat een vreselijke dingen het jij al mee moeten maken zeg!!!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je wenst om een miskraam ipv een dood kindje. Vreselijk!! He meis toch, wat moeten sommige mensen toch veel dragen he..

Oja, ik heb morgenochtend de echo, dus nog 1 dag door zien te worstelen.

9. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    de zwangerschapsriem is als het ware een zwarte vlek in je baarmoeder die kan rond ovaal etc zijn.In die zwarte vlek kan je dan een dooierzak en een vruchtje zien zitten, maar iid voor 7 weken zie je ook heel vaak nog geen kloppend hartje.Bij ons was bv met 5 weken alleen maar 1 zwarte vlek te zien verder niks geen dooierzak niks, dus met 6 weken hadden we ook niet veel gezien denk ik maar de 2e echo was met 7 weken en toen waren er opeens 2 zwangerschapsvlekken en 2 kindjes dit dus terwijl er eerst bijna niks te zien was de 1 is gewoon iets eerder ingenesteld of wat dieper kortom is hel normaal.

Succes met de volgende echo duim voor je

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Heel veel sterkte morgen, ik ga voor je duimen

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    @Diana..Duidelijk!! Dankjewel! geeft weer wat moed!!

Alle meiden bedankt voor jullie bemoedigende woorden, die hebben we echt keihard nodig nu!!!

Nog even deze dag doorkomen en dan die nacht........Morgen weten we meer......

En ik hoop met heel mijn hart dat het ons ook deze keer gegunt is, zelf vind ik eigenlijk dat we na 3 MA s wel recht hebben op een gezonde zwangerschap..:):)Nu ben ik wel heel brutaal he meiden..:)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee hoor je bent niet brutaal !! Ik vind ook dat jullie het nu na al die ellende weleens verdienen ....

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :):)

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Je borsten willen niets zeggen. Ik kreeg pas rond ik geloof 24 weken last van mijn borsten, duurde een paar dagen en toen weer helemaal niets. Keep the faith, hopelijk is het woensdag allemaal ok. Wel klote dat wachten!!

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat is weer een oppepper!!

Ow, was het maar alvast morgen...:(

16. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    @ ukoldaatje,

ik ben niet zo actief op het forum maar jou verhaal volg ik wel!
    ik hoop echt voor je dat je morgen goed nieuws hebt! en dat alles helemaal oke is en dat je lekker kan genieten van je zw!
    want zoals meerdere het hier zeggen je VERDIEND het!

even over je borsten, maak je geen zorgen, ik heb bij mijn eerste zwangerschap echt vanaf het begin last gehad (vooral me tepels waren een hel) ik liep jankend de honden uit te laten want door de koude lucht werd het alleen maar erger.
    maar nu..... ik heb amper last, ik heb vannacht voor het eerst jeuk??? aan me borsten gehad.

meid, heel veel sterkte morgen en houd de moed erin he!

groetjes willy

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Pijnlijke borsten komen en gaan weer... eerst waren het bij mij echt de borst, daarna de tepel, soms alles tegelijk en nu heb ik weer helemaal geen last daarvan. Wel van andere dingen, maar die schijnen er ook bij te horen... :)

Morgen is de dag toch? Alvast sterkte en ik wens je een mooie echo toe!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik had juist altijd last van mn borsten en toen ik zwanger was juist ineens niet meer! Zegt dus idd niets

19. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    heel veel succes morgen. Ik kwam toevallig hier terecht maar ik ga voorje duimen!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heel veel suc6 ik duim voor je

Deel Deze Pagina