Niet weer...eerste echo gehad...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik was met de dagen in de war, maar meid, hopelijk lees ik morgen goed nieuws! Dat verdienen jullie wel na 3 *.

heel veel sterkte de komende nacht. en nogmaals symnptonen of niet dat zegt niks. ik ben 3 x zwanger geweest en alle drie was anders. bij de derde had ik zelfs helemaal nergens last van.

zet m op meid, het geluk verdienen jullie nu ook eens.

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meid, ik heb even alles gelezen.
    Ik wens je heel veel sterkte en succes toe strakjes!
    Hopelijk krijg je een mooie echo te zien met een kloppend hartje.
    Ik duim in ieder geval voor je!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    succces vandaag ,ga voor je duimen ..Hoe laat mag je ?

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Success vandaag!!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee meis, heb je al nieuws? Je was vanmorgen aan de beurt toch? Ik kan me vergissen ;)

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb ook even meegelezen, ik duim voor jullie hoor, hopelijk zo een goed bericht......

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou het was weer even goed zoeken de frummel zit echt in de wand, om een hoekje ofzo..

Maar het is gegroeid sinds vorige week en er was een hartslag te zien!!!

Alles zit netjes binnen de marges (groei en hartslag)..

Toch zeggen ze dat het nog 50 50 is...kan alle kanten nog opgaan.

Ze vonden het er prima uitzien verders....

Dus zeg het maar...dinsdag weer een echo..met precies 8 weken.

Mijn positieve gevoel is er nog altijd!

8. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Wat goed zeg, dat het nu deze keer maar heel erg goed mag gaan, na al die ellende is het jullie zo gegegund! Fijn dat je dinsdag al weer mag komen, blijft toch wel heel erg spannend voor jullie hè?!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :) Dat is dus positief nieuws...

Heb je gevraagd waarom zij toch nog zeggen dat het 50/50 is? Dat lijkt me nogal een negatieve houding? Is dat vanwege het verleden?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou das positief meid !!! Hou je positieve gevoel en hopelijk volgende week nog zo'n mooie echo .....

dikke kknuuffff

11. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Super !
    Krijg ff kippenvel, met dat ik lees, dat er een kloppend hartje is te zien !
    Da's iig positief !
    En moed houden !
    Zal voor je (jullie) duimen !!

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    #72 ukoldaatje, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    Ik ben vergeten te vragen waarom het nog alle kanten op kan gaan. Was al zo in de wolken dat alles er prima uitzag en t vruchtje gegroeid plus n hartje!

Misschien omdat het in de wand (???) genesteld zit? Ze kunnen het heel moeilijk in beeld brengen, hebben behoorlijk zitten wriemelen met dat echoapparaat vanbinnen.

Ik hoop dat het dinsdag weer goed is...maar ja, das afwachten.

Het is en blijft spannend, maar voorals nog geen game-over, en als ik mijn voorgevoel mag geloven en behouden, gaat het goedkomen. Alle vorige keren was het namelijk zo dat ik een slecht voorgevoel had.

Denk dat ze 50/50 zeggen omdat het nog zo pril is? Kan dat? Geen idee. Ze zei zelfs toen ik wegging dat ik ervan moest genieten en niet teveel in de rats moest zitten....omdat de echofoto vergeleken met de vorige keer zoveel veranderd was, positief.

Heb ook met dagen hele jeukende tepels. Gek word je ervan zeg!!

Nu t kleintje vast zien te houden, maar hoe doe je dat:(?

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi ukoldaatje,

Ik heb even mee gelezen en wil je toch feliciteren met het zien van de hartslag! Wat ik altijd begrepen heb is dat het meest kritieke punt van een miskraam krijgen en die ben je nu voorbij. Tuurlijk kan het in de zwangerschap nog mis gaan. Maar dit is toch wel heel hoopvol nieuws! Veel sterkte met de rest van je zwangerschap.

14. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Wat fijn dat er een kloppend hartje te zien was.
    Vaak heeft je eigen gevoel het goed.
    Hou die positieve gevoel vast en die jeukende tepels, heel herkenbaar, heb het nu nog.

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meid, wat geweldig voor jullie, van harte gefeliciteerd!
    Ook zou ik me niet teveel aantrekken van die 50 50 opmerking, je weet pas zeker dat je een goeie zwangerschap hebt als je kindje na 40 weekjes levend en gezond en wel op je buikje ligt.
    Dat het hartje klopt is al een hele grote stap, helaas weet ik wel uitt ervaring dat het daarna ook nog mis kan gaan :
    Ik hoop voor jullie het allerbeste en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje meid wat een goed nieuws! Ik had ook meegelezen! En ook hier kippenvel bij de woorden : 'kloppend hartje' !! Super.. Die heb je maar binnen!! Succes dinsdag!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Gefelicteerd met het kloppend hartje!

Ik denk wel dat het goed zit hoor. En die 50-50 opmerking geld eigenlijk voor iedereen hoor. Het kan altijd mis gaan zelfs als je de 12 weken voorbij bent.Maar probeer er maar gewoon van uit te gaan dat je dadelijk een mooi kindje hebt. En probeer te genieten!!!! Het si echt zo bijzonder zo kleine uk in je buik

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Helemaal super! Gefeliciteerd!

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hoe doe je dat .. het kleintje vasthouden ? tja helaas kan je niet meer doen dan afwachten en proberen er positief in te staan, druk maken over mocht het toch nog mis gaan heeft echt geen enkele zin. Makkelijk gezegt ik weet het..
    Probeer te genieten van dit goede nieuws, voorlopig is het goed en groeit je kleintje en het hartje klopt !!

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wauw dank jullie wel voor de lieve woorden meiden!!! :):):)

Ben heel positief ingesteld, in tegenstelling tot mijn vorige MA s.
    Toen de arts zei idd 50/50 had ik zoiets in mezelf van, het zit goed hoor..wees maar niet bang. En waar ik dat vandaan haal??? Ben heus nog wel onzeker.

Maar ik zie het vruchtje groeien en het hartje zien kloppen, gevoel is goed. En aangezien ik 3 MA s heb gehad, hoop ik nu weer op mijn gevoel te vertrouwen. Vorige keren wist ik echt dat het mis was, dat zei mijn gevoel.

Toen de arts de proffessor erbij ging halen omdat het vruchtje dus in de wand genesteld zit, en ze het zelf niet met zekerheid goed kon zien, was ik heel kalm en rustig, zo van het komt goed. Heeeeel bijzonder.

Nu inderdaad duimen en bidden dat het goed blijft gaan, maar tot zover gaat het goed:D

Deel Deze Pagina