echt wel , de blijdschap is ff heel groot na een goede echo , maar ebt ook weer snel weg en dan komen de zeneuwen , als het nog maar goed is ... nog 1 nachtje en dan mag je weer .
pffff....ben dus niet de enige die dat heeft!!! Vreselijk he die zenuwen.. Jep, morgen mogen we weer gaan kijken...ow wat eng..
Hoi Meiden, Mijn 4e Ma is nu een feit, mijn vruchtje doet het niet meer. De professor werd erbij gehaald, ik ben afgelopen zomer helemaal onderzocht en mijn schildklierwaardes weken enorm af. Ze vroeg welke medicatie ik gebruikte voor mijn schildklier, ik zeg geen, werd ze me toch boos, ik had nooit aan de behandeling mogen beginnen met deze zeer sterke afwijkende waardes, blijkt dat dit DE OORZAAK zal zijn van al mijn MA..... Volgende week curretage en dan schildklierbehandeling. Heb me ziek gemeld, baas vroeg of ik morgen wel kwam, nou nee lieverniet, maar dat durf ik niet te zeggen..
Jeetje wat verschrikkelijk meis!!! Dat is ook vreemd dat je geen medicatie daarvoor hebt gekregen!! HEel veel sterkte en ik zou me maar even ziekmelden!!!
Jeetje meid....wat een rot nieuws en zeker omdat je nog zoveel hoop had. De klap zal dus wel extra hard zijn aangekomen voor je! En wat raar dat er niet op gelet is. Maar ze hadden de vorige keer uitgezocht dat je schildklierwaardes niet goed waren en er verder niks mee gedaan? Beetje maf zeg! Maar ja, als dat echt de oorzaak is, dan maar hopen dat het vanaf nu goed gaat komen al is dat nu misschien moeilijk om erover na te denken. Sterkte en denk aan jezelf, het is niet niks wat je mee maakt. Als je baas t evt niet begrijpt dan is dat zijn probleem! Liefs
och meisje toch , wat een blunder van het ziekenhuis zeg...............En je baas , laat hem ff lekker wat het is , blijf lekker thuis je hebt wel wat anders om je druk over te maken ........ dikke kknuuffffff
Die arts zei in juni, de waardes zijn veel te hoog, dat betekend dat je schildklier te langzaam werkt. Volgens hem fluctueerd dat niveau altijd heel sterk en was er geen reden voor paniek. En nu zegt die proff dat ik niet eens had mogen beginnen met de behandeling voordat mijn schildklier goed was. Hij was zo afwijkend dat ze meteen vroeg of ik er niet ontzettend veel last van had. Ja zeg, ik weet niet beter, ik kan niet afvallen en ik ben altijd doodmoe...Dacht dat t moe zijn met astma te maken had. In elk geval ik ben mijn 5e frummel kwijt. Als ze nou meteen actie hadden ondernomen mbt schildklier dan had ik deze frummel niet te hoeven verliezen. Doet pijn. Meiden ik heb een topic opengemaakt in miskraam, ik hoor niet meer bij jullie helaas..
he bah wat een k*tbericht!!! Had zo voor je gehoopt dat het goed zou zitten!! Meis wat onbegrijpelijk en oneerlijk en ik wil je heel veel sterkte wensen! Wel "fijn" dat je nu wel de oorzaak weet, maar helaas is daar nooit wat mee gedaan waardoor je nu weer een sterretje in de hemel hebt. en dus nu pas weet van hoe of wat. een flinke blunder vind ik van die arts. Hopelijk zijn je waardes snel goed om weer zwanger te mogen worden, maar voor nu neem de tijd om ook dit verdriet te verwerken voor zo ver het mogelijk is en laat je baas maar ff wachten. JIJ bent nu belangrijk hoor meid. Sterkte en een dikke knuf
Ik weet niet of je baas op de hoogte is, maar ik zou hem/haar gewoon even vertellen wat je dwars zit... weet hij/zij het al, dan mag hij/zij best een beetje begrip tonen. Het is echt niet leuk en vind het ook een ongelofelijke blunder. Wat zijn de gevolgen hiervan voor de verdere behandeling? Ik hoop dat je waardes snel stabiliseren en dat het een succesvolle zwangerschap wordt. Ik wens het iedereen toe! (ook al ken ik geen roze wolk en zou ik willen dat je op een andere manier ook een kleintje van jezelf kan krijgen).
Hetgene wat er nu moet gaan gebeuren is dus mijn schildklier onderzoeken. Misschien heb ik een chronische afwijking. Zoals het in juni was geprikt was het zo afwijkend dat het de oorzaak van miskramen is. Als je altijd MA s hebt, dus hartje gezien, maar dat het dan stopt, das een symptoom van een slecht werkende schildklier. Ze bellen me na de stafvergadering terug, moet waarschijnlijk ergens over 2 weken terug voor overleg. Zal moeten uitzoeken hoe mijn schildklier werkt. Pas als dat in orde is (derest is allemaal onderzocht en goed bevonden) mag ik verder met de behandelingen. Kan dus best wel weer een jaar duren voordat we verder kunnen. Heb net geslapen en ben heeeeel verdrietig wakker geworden, alsof er iemand is overleden dat gevoel, bah zo naar, ik merk dat ik het probeer weg te duwen. Vorig jaar, na het verllies van onze tweeling, ook rond deze 8 weken, hartactie te zien maar te klein, zelfde als deze keer. De eerste zwangerschap was ook gestopt met 7 weken, kwamen er pas rond week 16 achter, tweede zwangerschap kwamen we achter met 10 weken dat het een leeg vruchtzakje was...en nu dit weer. Vorig jaar ben ik naar een psygologe gegaan omdat ik het allemaal niet meer aankon. Daar ben ik net mee klaar met die therapie. Het is vet kl*******@@@###te...niet weer!!!! Ben er zo moe van geworden, kan wel janken maar het lukt nog niet. Meestal komt de klap een week of wat later bij mij. Ik kan niet werken hoor deze week, ik voel me te klote, laat mij maar even met rust..
Heb je verhaal meegelezen, heel veel sterkte meid! Lijkt me zo moeilijk voor je! Ik hoop dat ergens in de toekomst er toch nog een klein wondertje voor je in zit, als je over het verdriet van het verlies van dit kleintje heen bent! Ik weet niet wat het is om mee te maken, maar het lijkt mee echt verschrikkelijk, helemaal als het de zoveelste keer is. Sterkte! En je hebt groot gelijk als je niet gaat werken!
Jeetje wat heb jij veel te voorduren zeg!!! Leef met je mee. Sterkte en veel succes met het verwerken!
jee... k*t zeg ! heel veel sterkte ermee ! en ik geef je groot gelijk dat je ff thuis blijft, het is ook niet niets. maar als je baas niet op de hoogte is, zou ik het hem wel uitleggen, ik neem aan dat hij je dan wel begrijpt. (ik heb zelf vorig jaar ook miskraam gehad en mjn chef was super begripvol ! toen ik naar een aantal dagen weer aan het werk ging, moest ik even bij hem komen en kreeg toen alle begrip en erbij, als het niet wou, dat hij het begreep dat ik naar huis wou.. dus...)
Heel veel sterkte! Heb heel het topic gelezen en je verhaal grijpt me erg aan. Hoop dat je heel veel steun krijgt en denk aan jezelf je baas kan zoveel willen.
Meiden ik wil helemaal geen afscheid nemen van ons frummeltje, ik wil niet dat de zwangerschap weer over is.. Ik wil dit niet meer, dit doet zoveel pijn. Werd vandaag al gebeld door het UWV, gvd pas gisteren ziek gemeld. Reden van ziekmelding : Miskraam. Hoe voelt u zich: KUT!! (heb ik gewoon gezegd). Hij belt me over een tijdje terug, tenzij ik me beter meld. Nee fijn, moet ik me ook nog schuldig voelen dat ik me ziek gemeld heb????? Mag ik even verdriet hebben om hetgene wat ons zo dierbaar is en we weer moeten afstaan?? Mag ik hier even bij stil staan? Ik kan alleen maar janken na dat telefoontje ik ben zo intens verdrietig.