hoi, ik heb een vraag, het is nu de tweede ronde, en zit weer in een dipje, ik heb de maandag een lichte possitieve test gehad, nu ging ik vanmorgen naar de w.c. en nu had ik weer een licht rozeuitvloeiing bij het afvegen, weet niet of het door zet, maar had dit bij de eerste ronde ook, toen was ik ook zwanger maar toen is het mis gegaan, het was toen wel iets meer als vanmorgen, en ook alleen bij het afvegen, maar viel me wel op dat bij de eerste keer allemaal bloedstolsels bij zaten, en ook een bloedstolseltje in de vorm van een boontje heel klein, dacht dat, dat misschien het embryo'tje geweest kon zijn, nu had ik vanmorgen weer licht roze uitvloeiing, zonder stolsels, alleen wat licht roze bloed, verder heb ik geen menstruatie pijn alleen wat lichte steekjes in mijn zij en misselijk, zou het nou weer mis gaan?? of kan dit door de innesteling komen?? nu krijg ik vanmiddag als het goed is zwangerschapstesten binnen, die ik besteld heb, zou ik vandaag nog een test kunnen doen, of een paar daagjes wachten, en eerst kijken of mijn nod door zet?? (hoop het niet) groetjes
Hee meid, Wat een ellende Voor innesteling zou het nu al erg laat zijn, dat is tussen 7 en 10 dagen na ovulatie. Tenzij je zeker weet dat je je ei pas heel kort geleden had, maar dan zou je wel een heel korte tweede fase van je cyclus hebben (de luteale fase). Ik denk dat er niets anders op zit dan weer afwachten... dat je geen stolsels of echt rood veegt lijkt me op zich positief. Je kan ook gewoon even de HA bellen en kijken of je langs kan komen. Zeker als het de tweede keer is, denk ik dat je zo langs kan komen om even bekeken te worden. Dan kan hij ook kijken naar cumulatief HcG in je bloed (dat hoort op te bouwen als je zwanger bent in deze fase en dat is lastiger vast te stellen met urine tests). Heel veel sterkte en ik duim voor je!!
daarnet weer naar de w.c. geweest en nu weer niks, ik wacht het gewoon nog even af, als het toch niet door zet doe ik eind deze week weer een test, voel me wel misselijk, en heb nog steeds erg veel hoofd pijn, en ontzettend moe, ik wacht gewoon nog , hoe moeilijk dat het ook is, ik heb een hele korte cyclus 21 dagen, ik heb de laatste dagen erg veel witte uitvloeiing gehad, zo erg heb ik het nooit gehad, ik blijf een klein beetje hopen, en probeer er zo min mogelijk aan te denken, grpoetjes esther
Esther, wat vervelend voor je.. Zelf heb ik tijdens mijn menstruatie heel erg veel last van bloedstolsels, als ik zou denken dat ik zwanger was geweest, had ik zeker kunnen denken dat het om een MK zou gaan, maar dat is niet zo, omdat ik weet dat het bij mijn menstruatie hoort... Het is je 2e ronde, ik begrijp dat je heel graag wilt en dat je hevig teleurgesteld bent, maar je moet een klein beetje realistisch blijven en jezelf niet helemaal gek maken. De 2e ronde is nog niets en ik begrijp dat jij (net als ik) iets ouder bent en dat je het daarom wellicht nog liever zo snel mogelijk ziet gebeuren, maar feit is dat als je iets ouder bent dat het niet raar zou zijn als het juist iets langer duurt. Stop met staren in je slipje naar kleuren of bloedverlies... laat het gewoon even los een paar dagen en doe dan nog een test. Je maakt je zelf echt een beetje dol zo en dat moet niet de bedoeling zijn.. Heel veel succes en ik hoop écht dat je snel in verwachting bent.
Zie nu dat je 25 bent en ik dacht 37, maar keek bij het aantal berichten.... Dan slaat mijn opmerking in mijn post hierboven nergens op mbt leeftijd. Ik ben nu helemaal van mening dat je gewoon écht even kalm aan moet doen. Laat je lichaam even wennen aan het hormoon vrije leven. Laat het even op zijn beloop..... Sterkte.
Wat ontzettend rot zeg Maar de gedachtes over dat 'boontje' wat je vond moet je echt los laten, want als je 4 week zwanger bent, dan is het nog te klein om met het blote oog te zien... dacht ik.. Althans, volgens de beebiesites is het zo dat als je 4 week bent, het beebje pas 0.2 centimeter is, dus 1/5 van een centimer, 2 milimeter. Ik hoop dat je dit iets gerust stelt. Sterkte en ik hoop voor je dat het beebje goed blijft plakken en dat je over 8 maanden een prachtige baby in je armen mag houden
allemaal bedankt voor de reacties, Djoels je hebt helemaal gelijk, ik moet gewoon rustig aan doen, en ik weet tweede ronde is nog niks, ik heb er al de hele dag niet meer aan gedacht, het bloed verlies is weer gestopt, als dat zo blijft doe ik eind van de week weer een testje, mijn vriend zegt ook dat ik er te veel mee bezig ben, en dat ik de natuur zijn gang moet laten gaan. iedereen bedankt, en ooit (wanneer weten we niet) hebben we een mooi klein wondertje in ons armen!!! groetjes veel liefs!!