Ik wil toch eff m'n verhaal kwijt....... Ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil, de eerste 9 maanden was het een drama met m'n cyclus........zo onregelmatig als wat!! Vanaf augustus 2009 was m'n cyclus iedere x 35 dagen, helemaal blij natuurlijk!! Eindelijk kon ik uitrekenen wanneer ik m'n eisprong had. Op oudejaarsdag 2009 hadden we een positieve test in ons handen, helemaal blij natuurlijk en verrast omdat we het helemaal niet verwacht hadden. Jammer genoeg is dit uitgelopen op een miskraam met 6 weken. Nou duurde het vanaf de eerste dag van de miskraam 40 dagen voordat ik weer ongesteld werd dus ik was al helemaal blij dat m'n lichaam me niet in de steek liet maar nu wacht ik al 44 dagen en nog steeds geen ongie tekenen, nou heb ik vorige week woensdag een test gedaan en die was negatief..... nou ben ik weer een week verder maar voel me niet anders ofzo dus weet ook gewoon zeker dat ik niet zwanger ben!! Maar ik zal gewoon zo ontzettend balen als het weer zo onregelmatig word...... Sorry maar moest het eff kwijt.................
Ow meis vind het heel erg vervelend voor je, Ook sorry om te horen van je miskraam! Hoop dat je je cyclus snel weer op de rails hebt! Liefs en hugs voor jou!
@Naad: Het is inmiddels al meer als een week geleden dat je die test hebt gedaan en als je nu al zolang overtijd bent, zou ik er nog een testje tegenaan gooien. Je hoeft natuurlijk geen symptomen te hebben en wel zwanger zijn. Suc-6 en liefs, Duveldraakje
Helaas heeft een lichaam vaak wel weer tijd nodig na een miskraam, ik weet er alles van. Mijn HA zei dat ook na een mk het lichaam moet "ontzwangeren". Na een spontane mk gaat het vaak wel sneller dan na een curettage. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan. Succes.
Dat is flink balen! Het is niet fijn als je lichaam je in de steek laat. En verschrikkelijk van je miskraam Veel sterkte en hopelijk is je cyclus snel weer "normaal" of heb je een positieve test (das nog beter).
@Naad, wat vreselijk van je miskraam! Maar als je vorige week voor het laatst getest hebt, zou ik toch nog maar een keer testen hoor. Zoals Duveldraakje al zegt, je hoeft geen symptomen te hebben als je zwanger bent. Er zijn zat meiden hier die dat - zeker in het begin - helemaal niet hebben. Ook die het bij een vorige zwangerschap wel hadden en bij een volgende niet. Je kan pas echt zeker weten dat je het niet bent, als de test weer nega is. Gebruik je de pillen van Etos 'Zwanger Worden'? Want ms is dat iets voor je. Ik heb heel veel berichten gelezen van meiden die een onregelmatige cyclus hadden of een heel lange cyclus, bij wie de cyclus enorm verbeterde toen ze deze pillen gingen slikken. En ook snel zwanger. Ik heb ze ook geprobeerd en mij bevielen ze niet, want ik heb al een korte cyclus met veel tussentijds bloedverlies en dat werd met die pillen alleen maar korter/erger. Heel veel sterkte meid!