even voorstellen en meteen een vraagje

Discussie in 'Miskraam' gestart door willow23, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow23

willow23 Niet meer actief

lieve dames,

ik ben willow23 en ben mama van een engeltje twan*
    twan is doodgeboren met 35 weken hij is overleden doordat de moederkoek in de baarmoeder was gegroeidt, en doordat ik het helpp syndroom had.
    dit alles is nu ongeveer een half jaar gelden gebeurt.
    nou had ik na twan weer gwoon een regelmatige cyclus om de drie a vier weken maar nu blijft mijn ongy al ongeveer een maand uit. maar geen postitve test...
    kan het dat mijn cyclus als nog van de regel is?

alvast bedankt :)

2. Hallo Willow23,

Ik weet niet of je cyclus in de war is. Of wat er wel is, maar ik wil je even veel sterkte wensen met het verlies van Twan.

Hopelijk heb je wel snel een positieve test.

Veel liefs, Saartje

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wat een triest verhaal zeg! Ik ben nu 29 wkn zwanger en moet er echt niet aan denken dat zoiets zou gebeuren. Het kindje is al zo voelbaar en maakt al echt deel van je uit.
    Ik weet niet of je het al een plaatsje hebt kunnen geven (is natuurlijk nog maar kort geleden gebeurd), maar ik wil je heel veel sterkte wensen.

Als je al een half jaar een regelmatige cyclus hebt, lijkt het me vreemd dat dit nog van toen is. Ik zou even kontakt opnemen met je huisarts. Misschien dat ze een bloedtest kunnen doen om te kijken of je misschien toch zwanger bent.

Liefs Noralien

4. willow23

willow23 Niet meer actief

dank jullie meiden ben vandaag bij de huisarts geweest maar ben niet zwanger :( ik hoop dat ik gauw ongy mag worden want dit is niets .

als jullie mijn kleine wonder nog willen zien.......

www.twansnijders.vlindersite.nl

groetjes will

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kippevel...

3 maandjes geleden nog maar toch?

Dikke knuffel
    Natasja

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej Willow23, ik heb jullie site bekeken en idd wat een prachtig jochie. Wat is t toch oneerlijk he.. Veel sterkte toegewenst!

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Willow23, heb zonet ook even je site bekeken, vind het echt vreselijk dat jullie dit hebben moeten meemaken. Kon er niet te lang naar kijken, tranen liepen over mn wangen. Vind het zo vreselijk oneerlijk. Ik wens jullie superveel sterkte en kracht ! En wat een prachtig kereltje om te zien. Hij waakt vast en zeker over jullie !

Liefs sappie

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach meisie, de tranen lopen over m'n wangen. Wat zullen jullie oeten doormaken....afgrijselijk....
    Ik weet dat er nog iemand is op dit forum die dit heeft meegemaakt, maar ik weet niet meer hoe ze heet.... Ze zou in augustus 2006 mama worden...wellicht kunnen jullie steun bij elkaar vinden.

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik ben er stil van.
    Woorden schieten me te kort........

Heeel veel sterkte

jessica

10. Female

Female Niet meer actief

ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik jullie prachtige site bekeek... vind het heel erg voor jullie.., zo oneerlijk... heel veel sterkte

liefs female

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Willow,
    Woorden schieten te kort! Je lijkt me een ontzettend sterk persoon, heb bewondering voor je! Ik hoop dat jouw Twan* binnekort een broertje of zusje krijgt, waar hij als grote broer over kan waken.
    Ook heb ik een berichtje in je gastenboek achter gelaten, hoop dat je dat niet erg vind.
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie mooie mannetje.
    Heel veel liefs,
    Elmo

12. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Tjee...hier word je inderdaad stil van...

Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan drie maanden zwanger zijn en dan is het nog niet zo tastbaar als bij jullie..
    Vind het ook dat je heel sterk overkomt, knap hoor!

Over dat je cyclus niet normaal is op dit moment, dat probleem heb ik ook gehad. Mijn gynacoloog zei dat ik nu eenmaal geen machine ben en dat het bij meer vrouwen voorkomt. Ik moest mijn cyclus bijhouden om te zien of er enige "logica" in zat, maar toen raakte ik zwanger en kreeg na 7 weken (weer) een miskraam (nu twee weken geleden). Ze heeft wel gezegd dat er medicijnen voor zijn om de cyclus weer normaal te krijgen, maar ze adviseert eerst een tijdje af te wachten om te zien of het vanzelf weer goedkomt...wel vervelend, zeker als je zwanger wilt worden...mijn vriend had als antwoord dat we dan maar iedere dag moesten "klussen", dan kon het niet missen...tja is een oplossing.

Sterkte met het verlies en ik hoop dat ook jouw lichaam zich weer snel "normaal" gaat gedragen.

13. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Vreselijk wat een pijn en verdriet zullen jullie hebben. De tranen lopen over me wangen. :cry:
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen.Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen. :oops: Echt verschrikkelijk vind ik dit.
    liefs, mussie

14. nathalie84

29 okt 2006
    26
    0
    0
    hoi,

Ik vind het verschrikkelijk voor je! Ik wens jou en je partner echt ontzettend veel steun en kracht toe!
    Ik heb afgelopen april een doodgeboren kindje gehad van 38 weken demi.
    De tijd die je nu doormaakt is echt verschrikkelijk en verdrietig blijft het echt, tenminste zo ervaar ik het. Het is ook zo oneerlijk van jullie engeltje.
    En ik hoop echt dat jullie ooit geweldige ouders mogen worden van een prachtige gezonde kleine.

Over je cyclus, ik heb na mijn bavalling afgelopen april ook een enorm onregelmatige cyclus gehad, je kon er gewoon geen pijl op trekken. De dokter heeft tegen me gezegd dat dit wel normaal kon zijn na een bevalling. Maar heeft me toch een korte hormoonkuur gegeven van 10 dagen, mijn menstruatie daarna was erg heftig maar de maand erna was ie weer zoals ie zijn moest.
    Misschien zou je het ook kunnen vragen bij je huisarts of gyneacoloog, wie weet helpt het bij jou ook.

En nogmaals heel veel sterkte, en mocht je behoefte hebben om het erover te hebben of ervaringen uit te wisselen of alleen een luisterend oor, dan mag je me altijd een berichtje sturen.

liefs nathalie

15. Niet meer actief

Meid de tranen lopen over mijn wangen.
    Wat een prachtventje.

En die vlinder op die foto, dat is toch het mooiste bewijs dat Twan nog bij jullie is.

Liefs,

janne

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb net op de site van jullie Twan gekeken. Wat een prachtig knulletje ! Zo mooi alles erop en eraan jullie zullen vast heel trots op hem zijn.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies ! Nu wachten op je ongesteldheid. En ik hoop voor je dat jullie spoedig een tweede kidnje mogen krijgen.

xx linda

Deel Deze Pagina