Niet weer he???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jonon, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik krijg vooral de bibbers van dat de baby soms in een kast wordt gelegd en de moeder daar soms met flarden aan denkt! Zelfs moeders met kinderen!!

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat erg:(. Ik ben echt voor een baby luikje in Nederland!!!! Kennelijk zijn onschuldige kinderlevens niet de moeite waard om te bespreken op het pluche in den haag:x. Waarom hebben we ze nog niet, zijn ze bang dat er dagelijks pasgeborenen in gekiepert worden?!:(

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    verschrikkelijk! ik hoorde het vanmiddag, ik snap het niet..ik hoop dat ze hier een goede straf voor krijgt!! arme baby!..heeft nergens om gevraagd!

4. Linana

Linana Niet meer actief

Een babyluikje bestaat al. Het "probleem" is echter dat dit niet mag volgens de wet ;)

Het valt mij trouwens op aan het artikel dat het maar heel kort gaat over "de daad" en heel lang over het, in mijn ogen, goedpraten.....
    Hoe bizar deze daad ook is en hoe erg het menselijk brein ook met je kan ouwehoeren, het is gewoon strafbaar. Verder heeft zo'n moeder 9 maanden lang de tijd om ervoor te zorgen dat het kind op een fatsoenlijke manier ondergebracht wordt bij mensen die het met liefde willen groot brengen.

Ligt het nou aan mij of slaat dit artikel echt als een lul op een drumstel? Wanneer het een man zou zijn geweest was het artikel ongetwijfeld anders opgesteld.... Alsof een vrouw meer rechten en excuses heeft om zoiets te doen :(

Deel Deze Pagina