Nou gisteravond écht pijn gehad, zulke steken onderin en kramp in m'n rug. Gelukkig is het minder geworden. Denk voor weeën of indaling? Stond op het punt te bellen, maar ze werden minder hevig gelukkig. Ik wil ook niet té snel bellen. Morgen gelukkig controle want ik voel me heel anders, nu ook enorme onrustige buik.
Hopelijk wordt en blijft het nog even rustig in je buik. Gelukkig morgen controle, ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen. Heb je wel duidelijke instructies wanneer je moet bellen? Ik denk dat je, gezien je geschiedenis, niet echt te snel kan bellen. Vooral niet als het om krampen gaat. Luister naar je gevoel. Fijne nacht en succes morgen!
Fijn dat je controle hebt morgen, meid. En voel je nooit teveel: gewoon bellen als je onzeker bent, daar zijn ze voor! Dikke knuffel.
absoluut altijd bellen! heb je verhaal wat bijgelezen maar slopend zeg! gelukkig ben je al 33 weken, en zal duimen dat de kleine nog ff lekker in je buik blijft.
Meestal lees ik dit soort topics niet helemaal, maar deze wel. Ik vind het gewoon spannend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je meisje nog even lekker blijft zitten. Ik blijf nog even verder lezen en ben benieuwd naar je volgende update.
Ik doe een 34weken dansje voor je! Super! Wat naar dat je buik onrustig blijft hopen dat ze je vandaag in het ziekenhuis weer gerust kunnen stellen. Succes meid!
Meid wat een verhaal!! Ik lees net dat je vandaag controle hebt! Ik snap je ongerustheid. Kan je enkel heel veel sterkte wensen en ik hoop zo dat alles goed gaat!!
Heel erg bedankt lieve meiden! Ja vanmiddag controle, pas om 15.20, laat he. Het zal me niks verbazen als de ontsluiting er anders uit ziet. Maar aan de andere kant, met mijn lichaam weet je het maar nooit zucht... Maarrrrr joepie! Vandaag 34!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees ook nu en dan mee. Je lijkt me zo'n lieve mama en je doet het super! En wauw, de 34 weken al gehaald, wat geweldig! Heel veel succes!
Bedankt! Ik ben een beetje verdrietig. Snap er helemaal niks meer van. Deze gyn meette heel anders en snapt niet hoe ze van de week bij 1,3 kwamen. Ze vroeg zelfs of een gynacoloog het nog had gemeten! Nee de timmerman had gekeken... Ja ik snap ook wel dat ze bedoelde of t geen co assistent was (denk ik). Maar ik ben in die drie weken ziekenhuis zó vaak onderzocht, en het meest gewoon door de gyns. Heb ook iedere keer mee kunnen kijken, en iedere arts meette vanaf de funnel tot het eind van de bmm. Omdat waar de funnel zit, de bmm niet meer aansluit en geen functie meer heeft. De laatste keer was het nog 1,3. Zij meette het incl de funnel. En zei dus dat het niet kort was? Ook niks over de suiker, het vruchtwater, de bloeddruk, medicijnen...niks! Op het moment was ik een beetje overrompeld en heb niks gezegd. Heb ook aangegeven dat ik heel veel voor weeën had en dat ik beeb vandaag minder voel. Maar ik moest voor volgende week een nieuwe afspraak maken. Ik begrijp het helemaal niet meer. 4 weken terug begon de bevalling, ambulance, stress veel controles, absolute rust enz enz. En nu was er over 1,5 week pas weer plaats?? Begrijp me niet verkeerd, des te langer ze blijft zitten, des te beter natuurlijk! En ik twijfel absoluut niet aan de expertiese van de gyn van vandaag, het ligt aan mezelf. Maar ik begrijp er echt niks meer van. Heb m'n eigen gyn een bericht gestuurd en ik mag vrijdag bij haar langskomen tussendoor. Ik hoop dat ze me meer duidelijkheid kan geven en me wat kan gerust stellen. Ik wordt er zo onzeker van dat iedereen wat anders zegt, zelfs het verschil tussen heerlen en Maastricht merk ik. Ik heb zo veel harde buiken, enorme buikpijn onderin en ik voel haar minder. Heb gewoon zitten janken in de auto en thuis. Heb wel met m'n man afgesproken dat als ik deze week weer zoveel pijn heb, dat ik bel, dat ze op de verlos afdeling weer even kijken. Had ook eerlijk gezegd vandaag verwacht dat ik een ctg zou krijgen door wat ik wel en niet voel. Ik denk ook dat m'n onzekerheid mede komt doordat destijds de controle op vrijdag goed was, en zondag was Siem geboren... Ja ik weet het, gevoel zegt niet veel, maar toch knaagt het al de hele dag. Ik voel me ánders, niet zo goed. Waarom heb ik toch niet meer aangedrongen... Wat vinden jullie?
Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar je wel gevolgd. Maar oei, je klinkt echt niet oke. Als het voor jou gevoel niet helemaal klopt en je het niet vertrouwd, wat ik heel goed snap als je opeens totaal iets anders te horen krijgt, dan zou ik daar zeker iets mee doen. Vind het ook heel vreemd Hoe vandaag met je om is gegaan.
Morgen bellen, en gaan. Niet twijfelen, geen wat als, en voel je geen zeur!!! Jouw lijf, jouw leven en bij niet vertrouwen niet afwachten! Geen 1 x! Al ga je iedere dag, dat is het nu waard! Kop op meid! Sterk blijven en je intuïtie volgen!! Dikke knuffel
He wat naar om te,lezen. Erg vreemd van die gynaecoloog. Als zoveel artsen het bekeken hebben kun je toch niet zo maar zeggen dat het nu wel goed is. Ik snap je verwarring heel goed. Is er wel bloeddruk gemeten? Als je zoveel pijn hebt dan zou ik zeker naar de verlosafdeling gaan voor een ctg. Je stelt je echt niet aan met jou voorgeschiedenis en als een ctg jou nu gerust kan stellen zou ik daarvoor gaan. Kan je man niet bellen.
Fijn dat jullie mee willen denken. Net was m'n suiker weer erg hoog en ik vond m'n bloeddruk in het Zh voor mijn doen ook hoog. Vooral omdat ik nu de medicatie niet meer slik. Ik hoop dat ze dalijk weer lekker gaat rommelen en draaien, misschien voel ik me dan wat beter. Hoe meer ik er over nadenk, hoe vreemder ik vandaag vind. Nogmaals het zal wel allemaal m'n eigen onzekerheid zijn, maar de ene dag dit en een week later dat, daar kan ik toch niet bij. Er is vandaag ook niet maar de placenta gekeken. Als ik weer buikpijn krijg ga ik toch bellen idd, liever voor niks dan te laat. Bij Siem waren we echt nét op tijd, ik hoop zo iets nooit meer mee te maken. Toch blijf ik het lastig vinden om te bellen. Ik wil ook niet hun tijd verdoen, moet manlief weer heen en weer, Norah slaapt... Ja ik weet het, maar ik voel me er gewoon dan onzeker bij. Denken ze daar heb je haar weer... En als je dan zoiets als vandaag hoort, en er wordt nergens naar gekeken. Dan denk ik weer, t zal wel meevallen en niks zijn. Maar het is zo'n contrast met afgelopen weken...
Je bent niet teveel en ze zullen echt niet denken heb je haar weer! Persoonlijk zou ik zeggen, pijn of niet, morgen bellen! Vrijdag duurt met zoveel vragen en onzekerheid nog heel lang en daarnaast, kom op dit is gewoon raar. Ik zou ook zeggen dat er vandaag nergens naar gekeken is en de pijn die je laatst zo erg had vertellen! Je niet laten afschepen en dagen in mega onzekerheid en dus stress blijven zitten. Ook slecht voor je kleine meisje! Kom op meis, voor jezelf en je kind opkomen en morgen sws bellen!