Niet weer he...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mitsy1983, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik zou gewoon morgen bellen. Vooral met jouw voorgeschiedenis!

Dikke knuffel meid.

2. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Lieve misty, gewoon bellen bij twijfel! Ze gaan dat echt niet erg of raar vinden. Dus niet schuldig of vervelend bij voelen als je belt. Je doet het met een hele goede reden.
    En kan je morgen je gyn al niet telefonisch bereiken om je gevoel van de controle van daarstraks te bespreken? Misschien kan je zo al wat gerustgesteld worden?
    Dikke knuffel!

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gewoon bellen lieverd, al deze onzekerheid is toch ook niet goed voor je?

4. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Lieve Misty, ik begrijp je gevoel heel goed! Maar waarom tot morgen wachten? Volgens mij kun je ten alle tijden een ctg in het ziekenhuis laten maken als je het niet vertrouwd? Ik zou dat wel doen, dan heb je in ieder geval soort en met rust tot de volgende dag. Kan iemand met je mee de volgende keer je naar het ziekenhuis gaat?

5. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Gevoel zegt juist alles! Geen afspraken meer bij die gynaecoloog. Je moet je echt niet teveel voelen hoor, goeiedag zeg, je hebt een kind verloren en bent net door een hel gegaan met deze zwangerschap. Laat die gynaecoloog er lekker in zakken en laat je zo snel mogelijk bij een ander onderzoeken.
    Kom op meid, laat je niet uit het veld slaan door zo'n figuur.

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ben het zeker hier mee eens!!!

Ik ben 2 weken geleden ook weer gekomen van afspraak met de gyn en was helemaal overstuur heb de hele dag gehuild...

En met mijn 1e hebben ze me ook 9 maanden gek gemaakt ivm HG 9x in het ziekenhuis gelegen en werdt behandeld alsof ik gek was.

En dit keer ben ik er zo tegen in gegaan en ook gezegd als ze niet normaal kunnen doen ik S.O ga aan vragen dan maar ander ziekenhuis maar laatste afspraak was dat niet nodig gelukkig.

Maar wat ik ermee wil zeggen bel de gyn of vk of huisarts op en vertel je verhaal want ze hoeven jou helemaal niet zo te behandelden,

Niet elke zwangerschap is in de 7e hemel soms is zwangerschap gwn een strijd en leef je dag voor dag..

Sterkte stoere mama!!! Nog even volhouden xx

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    als ik een ding heb geleerd van mijn zwangerschap/bevalling van de oudste is dat je je nooit moet laten afschepen! Als jij het gevoel hebt dat ze je niet grondig genoeg hebben onderzocht gisteren dan bel je vandaag naar poli dat je je zorgen maakt en dat je er helemaal niet gerust op bent! Dat heb ik bij de tweede ook gedaan en ik mocht altijd langskomen voor een ctg en een onderzoek/echo als ik me zorgen maakte. Dat mogen ze niet weigeren heeft mijn Gyn destijds aangegeven want stel dat er idd iets mis blijkt te zijn dan zit het ziekenhuis fout juridisch gezien. Dus wat ik je wil meegeven al bel je 100x en ga je 100x voor niks is altijd beter dan dat je denkt van nou de Gyn zal het wel weten en er toch iets niet in de haak blijkt te zijn.
    Ik duim dat alles goed is en dat de beeb nog lekker minimaal 3 weken in je buik blijft!

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hoe gaat het?

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt voor jullie steun!

Danty, hoe gaat t nu? Heb je wel meer duidelijkheid deze zs?

Bedankt voor jullie duidijke adviezen en tips. Ik heb ze opgevolgd :).
    Heb vanochtend gebeld want ik maakte me nog steeds erg ongerust en ik voelde haar weinig. Nou op de verlos afdeling hadden ze alle begrip inderdaad en ze zeiden direct dat ik áltijd kan bellen en langskomen voor een ctg.
    Heb ctg gehad, bloeddruk metingen, urine onderzoek. Daarna afspraak bij een arts die ik ook vaak als dienstdoende zaal arts heb gehad. Ze was helemaal op de hoogte en ook heeft ze zelf destijds meerdere malen gemeten. En ze was bekend met m'n pijn onderin m'n buik, dat had ik in het Zh ook vaak.
    Ze heeft weer gemeten, inderdaad zoals ik het al die tijd ook gezien heb op het scherm, vanaf de funnel. En niet incl de funnel omdat de bmm daar niet meer functioneel is. Het was 1,8, zonder harde buik. Dus nog steeds erg kort maar niet korter geworden dan 1,3. Ook was de ctg goed en de urine, geen tekenen van hellp gelukkig!!
    Wel zei ze dat de baby is ingedaald, dat ik daarvan ook vervelende pijn van gehad heb kunnen hebben. En dat de littekens nu ook flink worden opgerekt. Het mooie is nog dat de gyn van gister wél in de computer had gezet dat ze was ingedaald, maar het dus niet had gezegd. Had het graag gister geweten, had voor m'n gemoed de pijn wat kunnen verklaren denk ik.
    Heb m'n eigen gyn ook nog even gezien, ze zei dat ze nog even zou overleggen. Vrijdag heb ik ook afspraak bij haar, daar ben ik heel blij om.

Heb heel veel harde buiken, maar ik ben zo zo zooooo blij dat het met ons klein frummeltje goed gaat!
    Norah heeft toen we moesten wachten zo lief gespeeld in het ziekenhuis! Ik ben zo ontzettend trots op d'r!

10. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Fijn om te lezen dat :)!

11. TheDoctor

Goed gedaan hoor! Fijn dat je nu meer weet en een beetje gerustgesteld bent.

Lekker slapen straks en morgen weer een nieuwe dag.

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ha fijn, goed nieuws :)

13. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn!! Goed dat je bent gegaan! De opluchting is zo veel fijner dan de zorgen!! Fijn ook dat je dochtertje lief heeft gespeeld. Ze voelen het volgens mij best aan hihi

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Moet toch weer even zeuren sorry. Ik heb zulke keiharde buiken, ze blijven ook lang. He wat voelt dat toch rot.
    Heb paracetamol genomen en dalijk proberen te slapen.
    Sorry moest t even kwijt.

15. TheDoctor

Ik hoop dat je inmiddels lekker in dromenland bent. Je kan het zelf het beste beoordelen, maar als je er niet van kan slapen en het komt regelmatig, dan toch maar even bellen hoor.

16. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Goed dat je hebt gebeld meid en dat je direct kon komen en je nu een hoop duidelijkheid en rust hebt! Trots op jou!!

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt lieverds!

Vannacht nog paracetamol genomen. Is nog erg lang doorgegaan, nu is m'n buik gelukkig wat rustiger. M'n moeder is er vandaag ook nog dus vanmiddag ga ik weer even liggen.
    Voel me nog steeds niet oké, raar en gewoon niet lekker. Heel weeïg ongesteld gevoel onder in m'n buik. Nee zit even niet lekker in m'n vel. Het is allemaal wat veel geweest weer, en ik moet heel veel aan Siem denken.

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Siem z'n geboortedatum komt er natuurlijk ook bijna weer aan en dat icm de zwangerschap die zo rot verloopt, is het heel begrijpelijk dat je je extra rot voelt :( Fijn dat je moeder er is, kan zij even met Norah spelen en jij even liggen. Knuffel!

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Dankjewel lieve vlinder.

Ben blij als ik vrijdag weer controle heb... Heb zulke keiharde buiken!

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    in de gaten houden he meis, en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!

Knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina