Niet weer he...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mitsy1983, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Sterkte meid. Je bent wel in goede handen, maar leuk is anders natuurlijk :(

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Oww meis, gadsie wat blijft het allemaal een onzekerheid zo. Kan me zo voorstellen dat je even flink potje hebt gehuild. Gelukkig ben je wel in goede handen en hopelijk kan dat toch voor wat rust iig in je hoofd zorgen omdat ze jullie kleine meisje en jou nu helemaal goed onder controle houden.

Meis, er is zoveel onzeker en zoveel vragen nu, maar het komt goed, dat weet ik zeker! Jullie hebben al zoveel doorstaan en overleeft en jullie kleine meid deed het telkens gelukkig maar goed in je buik! Probeer het over te geven, ze zorgen voor jou en jullie meisje, daarvoor kan je op geen betere plek zijn!

Ik denk aan jou en aan je man en kleine norah! Dikke digitale knuffel voor jullie!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh prut!! :( Sterkte met dit weer moeten gaan proberen te accepteren, wat een achtbaan zo zeg. Een hele dikke knuffel!

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat ontzettend schrikken meid! Maar je bent op de beste plek voor jullie meisje! Ik hoop dat ze nog 10 dagen in mama's warme buik mag zitten! Sterkte meid ik denk aan je!

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Heel erg bedankt!

Heb net een uur ctg gehad, en de harde buiken zijn regelmatig. Gelukkig doet de kleine het goed! Dokter is ook nog geweest, en ze kijken het nu verder aan. Als de buiken pijnlijker worden moet ik aan de bel trekken. Ik heb een gevoel in m'n lijf dat t niet lang meer duurt... Lig gelukkig wel gewoon weer in ons eigen ziekenhuis, dicht bij huis. Vind het weer erg verdrietig dat ik m'n muis niet zie en dat ze vannacht niet naast me ligt. Maar het is nu het beste, en ze slaapt lekker bij papa in bedje. Maar ik mis haar nu al verschrikkelijk, maar we moeten nu doen wat het beste voor beebje is.
    Ben eens benieuwd hoe lang het nog duurt. Ik heb zo'n druk vanonder. Alsof ze aan het kloppen is om eruit te komen :)

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heel veel sterkte lieve schat en je bent nu op de beste plek en hoop dat als ze komt alles snel over is voor jullie beiden en jullie kunnen gaan genieten

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Kwam even spieken hoe het met je gaat. Zie dat je weer opgenomen bent.
    Veel sterkte!!

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dikke knuffel lieve meid, ik denk aan je..

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Heel erg bedankt lieverds
    Ja ik voel me aan de ene kant opgelucht, aan de andere kant heel bang en onzeker. Ik voel me ook nog steeds falen.

Wat ik wel fijn vind, ik krijg steeds meer vertrouwen dat het toch goed komt. Blijf heel erg bang, maar ben zo blij dat ze niet naar de nicu hoeft. Maar echt vertrouwen krijg ik pas als m'n kleintje thuis in bedje ligt.

Ik kán niet nog een kindje kwijt raken, dat kan ik gewoon niet.
    Maar ik weet zeker dat mijn kleine vriend over z'n zusjes waakt.

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi Mitsy1983,

Tot nu toe ben ik een stille lezer geweest van je topic. Ik wil wel even zeggen dat ik enorm veel respect heb voor jou en ook voor je gezin. Wat ben jij een sterke vrouw zeg. Ik heb volle bewondering voor de kracht die jij toont/hebt.

Heel veel sterkte

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Heel veel sterkte lieve mitsy, ik denk aan je..

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    💖 zet m op hè mop!
    Je kan dit, nog even doorzetten en je kleine meisje doet t super omdat ze zo sterk is net als haar moeder!

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je kan het! En evt na je brvalling kan je vragen om een begeleidingstraject om alles een plekje te kunnen geven

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sterkte lieverd, dit is zowel goed als slecht nieuws. Hoop dat alles goed blijft gaan de komende tijd 😚

15. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Heel erg bedankt!

Vannacht onrustig geslapen, veel harde buiken. Maar verder alles rustig gebleven gelukkig. Heb nu ctg. Dalijk even lekker douchen en dan zal de dokter wel de ronde komen doen. Ben beneiuwd!

16. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dacht vanochtend toen ik wakker werd meteen aan je! Hoop dat alles goed is. Elke dag dat het kleine meisje nog veilig bij je zit is meegenomen!

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel veel sterkte lieve Mitsy.
    Je bent een kanjer!

18. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Jeetje, kijk even een dagje niet en nou heb ik van alles gemist.
    Fijn dat je meer vertrouwen krijgt in een goede afloop. Nog even doorzetten en dan heb je straks nog een prachtige dochter. Ik wens jullie alle kracht en liefde. Zorg voor elkaar, hou vol!

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wat zei de gyn? 😙

20. Logan

Logan Niet meer actief

Je bent een topper! Wat zei de arts?

Deel Deze Pagina