Niet weer he...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mitsy1983, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Jullie zijn zo lief, bedankt.
    Norah is vanochtend met m'n man langs geweest en vanmiddag met m'n schoonmoeder. Zo heerlijk om haar te zien! Heb enorm moeten huilen toen ze weg was vanmiddag, heb goed met de verpleging kunnen praten. Ik heb het even helemaal gehad. Mis m'n meisje, m'n man en m'n kleine vriendje. Ook ben ik toch nog steeds heel erg bang, dat ik dalijk onder de geboorte datum ook een sterf datum moet tatoeëren. Die gedachtes gaan dan door m'n hoofd. Doe echt m'n best en wil ook positief zijn maar het is moeilijk.
    Wil zo graag gewoon fijn verder, met m'n gezinnetje, alles rustig en genieten van m'n meisjes.
    Ik vind het ook nog steeds heel moeilijk, m'n moeder en schoonmoeder doen zo veel voor ons. Vannacht slaapt Norah voor het eerst bij m'n schoonouders want m'n man is werken tot laat. Hij werkt nu weer want de verlofdagen en zorg dagen zijn op. Hij wil graag ook een paar dagen vrij als de kleine naar huis mag. Maar het werk is ontzettend begripvol en doen alles in overleg. Zo heeft hij volgende week vroege diensten gekregen, dan is m'n moeder er overdag en zorgt hij savonds zelf voor Norah en de dieren. Ik ben zo trots op hem! M'n man is ook zo lief en doet zo veel, ook de verpleging hier doet zo veel en hebben altijd een luisterend oor. Ik vind het nog steeds heel moeilijk dat iedereen zo veel voor me doet. Ik vind het moeilijk te accepteren dat z me dat waard vinden. Ik ben gewoon heel onzeker.
    Nou sorry ik moest het even kwijt.

De ctg was goed, ze was rustig maar alles goed. Ze hebben urine op kweek gezet om een ontsteking uit te sluiten. Heb nog steeds een enorme druk vanonder. M'n buik is gelukkig iets rustiger!
    De zaalarts was heel vriendelijk en zei dat als er dit weekend niks gebeurd, mijn eigen gyn verder beslist hoe en wat. Haar behandelplan wordt gevolgd. Ik mag alleen sowieso niet meer naar huis voor de bevalling. Maandag 35, precies de termijn van Norah.

Vanavond film kijken, er komt een fijne horror op tv, beetje afleiding. Verder heb ik erg lekker gegeten. En vanavond heeft een van de liefste zusters dienst!

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hey lieverd,

Wat fijn dat je man, je moeder en je schoonmoeder zo goed voor jou en jullie zorgen! En fijn dat de verpleging met een luisterend oor voor je klaarstaan! Heel fijn juist als je het zo moeilijk hebt. En meis dat verdien je helemaal hoor dat er mensen zijn die naar je luisteren en zich om je bekommeren!

Het is niet niks en ik kan het me niet indenken hoe het is om een kindje te verliezen. Ik denk dat elke (aanstaande) moeder al angsten heeft van als het maar goed gaat maar in jouw situatie en alles wat je in je zwangerschap al mee hebt gemaakt is dat helemaal.

Maar ik geloof dat jij en je kleine meisje mega vechters zijn! Hoeveel weken geleden zou je al bevallen? En ze zit nog steeds veilig bij haar mama in de buik en doet het goed! Garantie kan niemand je geven, maar we kunnen er wel voor je zijn en naar je luisteren en als jij de hoop even niet meer weet te vinden kunnen wij voor je hopen.

Meid doe rustig aan. Ik hoop dat je vanavond even lekker kan ontspannen bij die film en dat je vannacht goed slaapt!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ach lieverd, lief voor jezelf zijn hoor! Denk je nu echt dat mensen het teveel vinden om voor je te zorgen? Jij kunt hier niets aan doen en wil al helemaal niet zo in de zorgen zitten om je kleine meisje. Ik snap je angst om haar te verliezen zo goed :( Bij mijn oudste zoon had ik dit ook heel erg. Bij de jongste minder, omdat ik op een of andere manier mezelf kon blijven inpraten dat hoe het ook loopt, mijn gepieker er niets aan zullen veranderen. En wetende dat onze kinderen de beste beschermengels hebben, wetende dat jouw meisje een mama heeft die keihard knokt, dit moet gewoon goed komen. Nog heel even en dan ligt ze veilig in je armen. Misschien iets te vroeg, maar ze heeft de belangrijkste weken bij je gezeten en ook in je armen zal ze veilig zijn. Dat heb je nu wel bewezen, nietwaar? Lief zijn voor jezelf, je bent een goed mens, een super lieve mama en een top vrouw, nu alleen nog lief zijn voor jezelf! :D

4. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Dikke knuffel!

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Heel erg lief meiden! Ik heb zo veel aan jullie steun. Heb na die berichtjes weer een potje zitten huilen...

Nu wel rustiger, ben een beetje op het forum aan het neuzen en ga zo nog even lezen. Net wel even de zuster gebeld want (let op vies :)) ik had heel veel dikke slijm zeg maar. Maar kon geen kwaad zegt ze. Slijmpop ben ik tijdje terug al verloren dus dat is het niet.
    Norah is braaf aan het slapen zei m'n schoonmoeder, en manlief is net klaar met werken die kan dan ook nog een beetje ontspannen met z'n PlayStation. Morgenochtend komen ze weer :)! Hoop dat ik misschien even een rondje naar beneden mag maken en met Norah een ijsje eten. Braaf in de rolstoel, maar ik weet niet of het 'mag'. Ga in ieder geval niet tegen de adviezen van de zusters in.

O wacht, ik heb nog even een gênant lach momentje... Heb nu geen buurvrouw, maar afgelopen nacht wel. Ik heb dus ontzettend last van winderigheid en zat het zo op te houden. Ik zat net op dat moment van in slaap vallen en ineens prrrrrrrrrt! Hard! En lang! Ik schaamde me rot zeg, weet niet of ze sliep. Maar ik denk dat de hele gang het wel heeft gehoord :).

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey Mitsy, kom toevallig op je topic uit. Heb niet alles gelezen maar zag dat je in het zh bent. Sterkte met de laatste loodjes...

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hoe is het vannacht/vandaag gegaan?

8. Vlinder84

Hahaha wat erg van die scheet! :D Gelukkig zie je die vrouw vast nooit meer ;) En in zkh'en vinden ze dat soort dingen niet heel gek hoor, is goed om te weten dat het nog werkt :) Ik hoop dat je vanmorgen even een ijsje kon gaan eten met Norah. Van die kleine dingetjes moet je het echt even hebben nu, fijn dat je daar zo van kunt genieten, is heel belangrijk.

9. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Het gaat het met je Mitsy?

10. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Haha, om die scheet moest ik wel even lachen. Maak je niet druk joh, mij zou het in ieder geval niks uitmaken als ik naast je lag. Weet ik veel wat er allemaal uit floept als ik slaap.

Fijn dat Norah lekker langs kan komen. Lekker genieten van de kleine dingen. Houd moed!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wat fijn dat je zoveel steun hebt, lieverd! Dikke knuffel, je doet het fantastisch :)

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hoi lieverds ik kom straks even bijpraten, maar wil graag vol trots even mijn buikie laten zien. (Morgen) 35 weken! En ze zit nóg steeds!

Straks op m'n iPad, dat typt wat makkelijker. Liefs

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      17
  13. Vlinder84

Oooh wat een mooie buik <3 En woohoo voor de 35 weken!!

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Prachtige foto en prachtige buik! Daar mag je met recht trots op zijn :)

15. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Prachtige buik heb je! En joeppiee 35 weken dansje!! Wie had dat een aantal weken geleden gedacht!

Heb je lekker geslapen?

16. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Mooie buik hoor en 35 weken gehaald, super!

Hoe gaat het vandaag?

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Heel erg bedankt!

Gister heeft de dokter een echo gemaakt om de placenta goed na te kijken. Alles zag er goed uit gelukkig! Bloeddruk is wel weer aan het stijgen maar ze houden het goed in de gaten.
    Vannacht een paar keer geschrokken zeg! Het raam klapte een paar keer open door de wind! Ik dacht dat in ziekenhuizen de ramen niet meer open konden. Maar hij klapte steeds op kiepen. Het handvat deed het niet, dus ze gaan zo even kijken voor een sleutel. Vanochtend dacht ik eerst dat ik het gedroomd had hihi, ik slaap zo vast hier! Sochtends schrik ik echt wakker uit en diepe slaap vol dromen.

Heb nu ctg, beeb amuseert zich goed geloof ik :)!

Ben benieuwd wat de dokter dalijk zegt. Vandaag 35!

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Meid je doet het super! En vandaag 35 weken super! Hou nog even vol! Fijn dat Norah en je man ook nu makkelijker langs kunnen komen.

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Yes , 35 wk &#127881;

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    you go girl! 35 weken !! Top!!!

Deel Deze Pagina