Meisje toch. Dan geef dit morgen aan en vraag of ze eerder gehaald kan worden. Nogmaals...jij moet er niet aan onderdoor gaan en je hebt nog kracht nodig om haar te verzorgen, te voeden en je moet natuurlijk zelf herstellen. Er heeft nog nooit iemand een medaille gekregen omdat ze tot 36 weken heeft gewerkt of omdat ze 40 weken heeft uitgedragen zonder pijntje. Je bent er klaar mee en dat mag ook! Geef t aan meid
Ik zou morgen een gesprek aan gaan met de gyn om te vragen of jullie kleine niet een paar dagen eerder gehaald kan worden. Je moet er zelf niet aan onder door gaan. Dikke knuffel!
Idd geef het aan Je bent al zover gekomen.. misschien willen ze je tegemoet komen? 36 wk is een prachtig termijn! Zet hem op
Oh meid toch, een hele dikke knuffel voor jou! Wil je dat ze haar zsm gaan halen? Dan zou ik dat aangeven. Ik weet dat je heel erg tegen artsen opkijkt en natuurlijk wil je er niet tegenin gaan. Maar als jij er klaar voor bent, zou ik vragen of ze haar morgen of in elk geval zsm halen.
Ben het helemaal eens met de anderen. Ze is toch ook lekker op gewicht enzo? Misschien kunnen ze je wel eerst even 'laten rusten' (lang slapen met hulp) en haar dan halen.
Idd eens met de berichten hier boven. Ik was al beetje bezorgd omdat je poosje niet online was, maar het gaat dus ook gewoon niet goed met je! Meis geef morgen in gesprek aan dat jij aan je limiet zit. Al volgt er alleen een gesprek wat je misschien wat beter kan laten voelen en anders meis die laatste dagen. Je moet dan niet denken ik moet dat halen maar dat je er zelf aan onder door gaat. Jullie kleine meid heeft je nodig als ze er is ook daar moet je aan denken. Sterkte meid en ik denk aan jou!
Hey Mitsy, vandaag 36 weken mijlpaal gehaald!! Dikke virtuele knuffel meid! Hoe gaat het met je, hoe is het met je kleintje?
Heel erg bedankt. Jullie steun is echt heel erg fijn en zo welkom! Nee vandaag ging het niet. Kan alleen maar huilen. Ik voel me zo schuldig, bang, en gewoon op, klaar. Gelukkig ook even met m'n eigen gyn gesproken. Tijdens het overleg vanochtend tussen de dokters, werd er geopperd om de ks pas maandag te doen. Daar heeft m'n gyn toch een stokje voor gestoken gelukkig. Ben net even boven op de neonatologie geweest, bij de baby van een buurvrouw van deze week. Heb het vijf minuten volgehouden en daarna op de gang staan huilen. Gelukkig even fijn met de verpleegkundige van daar gesproken, zij is er zaterdag ook als de kleine er ligt. Het was zo confronterend, het kleine kindje deed me zo aan Siem denken. M'n man heeft een brei ring voor me gekocht, dan kan ik de komende dagen proberen om zo een beetje afleiding te vinden. Morgen krijg ik alle spulletjes. Gelukkig heb ik mijn kleine prinses vandaag twee keer gezien, en heb lekker met haar geknuffeld. Ik ga zo maar een beetje tv kijken denk ik. En hopen dat het snel weer morgen is. Nogmaals heel heel erg bedankt. Jullie maken het gemis aan vriendinnen met begrip een heel deel goed!
Eeeeeeen hele dikkeeee knuffel voor jou lieverd!!! Laat het maar snel zaterdag zijn en je heerlijk je kindje in je armen mag houden gezond en wel😘
Fijn dat je gyn daar een stokje voor gestoken heeft. Nou lekker breien en broeden en proberen een beetje rustig te worden in je hoofd, hopelijk dat je lijf dan volgt. Zal vanavond een kaarsje voor jullie aansteken.
Hebben de dokters ook gezegd waarom ze niet eerder gehaald kan worden? Ze zien toch ook aan je dat je helemaal op bent. En dan pas maandag Pff. .Gelukkig heeft je gyn dat niet door laten gaan! Als je kleine meid er is kom ik snel eens op bezoek als je er aan toe bent! Dan kan ik je eens een echte knuffel geven en huil je maar eens alles eruit.
Hier een tot nu toe stille meelezer. Ik kan je situatie zo goed begrijpen! Heel anders dan de onze maar toch overeenkomsten. Zelfs de naam van ons zonnestraaltje is hetzelfde als van jullie prinsesje Ik hoop dat je de komende dagen een btje kunt doorkomen. Weet dat er aan je gedacht en met je meegeleeft wordt! Dikke digiknuffel!
Heel veel knuffels voor jou vanuit friesland! Ik vind het zo knap van je hoe je altijd zo blijft doorzetten. Wat fijn dat je vandaag heerlijk met je kleine grote meid kon knuffelen. Nog 4 nachtjes en dan s het zover. Zooooo spannend. Hoop voor je dat het freubelen je wat rust en afleiding kan geven. Heel veel liefs en succes met de laatste (zware) lootjes
Och meissie...trek je t wel tot de 20e? Anders aangeven hoor! Je moet niet alleen aan je kleine meid denken maar ook aan jezelf! Die kleine heeft je na de bevalling ook nodig en als jij er dan compleet doorheen zit is ook niet ten goede van haar! Meis als je wilt praten, je weet me te vinden he? Dikke knuffel voor jou!
Meid toch! Een dikke knuffel! Wordt gewoon een beetje verdrietig van je laatste zin. Ben blij dat we op deze manier wat voor je kunnen betekenen