Ik lees al een tijdje mee en wil je een hart onder de riem steken! Nog echt maar heel kort en dan heb je je meisje in je armen. Heel veel sterkte. Ik bid voor een voorspoedige en rustige keizersnede en daarna heel veel liefde en geluk!
Oh lieve Mitsy, wat heb ik met je te doen. Onbegrijpelijk dat ze het tot maandag wilden uitstellen, gelukkig gaat dat niet door.. Je mag me altijd appen meis, ik zit niet zo vaak op ZP momenteel, maar op m'n telefoon zie ik het vrijwel meteen. Mag ook midden in de nacht. Lief dat je het vraagt, hier gaat het met ups en downs. Maar dat komt wel weer.
Hee Mitsy meid, hoe gaat het nu met je? Heb het zo met je te doen, begrijp je gevoelens wel!! Dikke knuffel! Hou vol meid, je bent er bijna!
Hier een stille meelezer. Wou toch even reageren. Ik heb zoveel respect voor je hoe je je hier doorheen bijt! Je doet het echt super! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine. Sterkte met de laatste loodjes
Heel erg bedankt voor alle lieve berichten. Doet me zo goed. Nee het gaat niet echt. Als ik me zo voel sluit ik me vaak erg af. Ik kom straks even bijpraten. Nogmaals bedankt.