Bedankt lieve meiden! Onze prachtige dochter is geboren! Sofie! Ze is 2866 gram! Ze hoeft niet in de couveuse en ligt zelfs bij mij op de kamer! Ze is zo mooi, zo fantastisch en zo sterk. Ik kom snel alles vertellen, maar ga nu verder met verliefd naar haar staren. Tijdens de sectio heel veel aan Siem gedacht, het is zo mooi, een prachtig wonder erbij, maar ook een die er nooit meer bij kan zijn. Maar ik weet zeker, dat hij over zijn zusjes waakt. Ik heb nu drie kindjes, een prachtige zoon, en twee prinsessen. Ik ben zo dankbaar dat alles goed is gegaan.
Wauw, helemaal te gek. Gefeliciteerd! Welkom op de wereld Sofie. Jij boft maar met het liefdevolle gezin waar je in geboren bent. Geniet van het staren. Love.
Gefeliciteerd!!! Prachtig meisje. Mooi gewicht heeft ze. Geniet er van. En Siem zal zeker over haar waken.
Wauw prachtig lief klein meisje!! Zo trots op jou! siem waakt zeker weten over zijn zusje en over jullie allemaal! Ga lekker genieten nu meis! Dikke knuffel!
Oh wauw, mooi popje! En inderdaad, mooi gewicht zeg. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje
Wauw gefeliciteerd lieverd met jullie prachtige dochter Sofie 💞💞 Nu proberen te gaan genieten😘 Mooi meisje
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Wat een mooie naam ook. Nu lekker genieten van jullie wondertje en Siem zal ervoor zorgen dat je nu eindelijk op je roze wolk kunt klimmen.
Ohhh wat een geweldig nieuws en wat een dotje!! Gefeliciteerd !! Ze is er!! En natuurlijk waakt Siem over zijn zusjes!!