Niet weer he...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mitsy1983, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze het zo goed doet!

2. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Van harte gefeliciteerd!
    Geniet van je mooie meid!

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Je hebt het super gedaan meis!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!

6. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Wat een prachtig wonder! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan!

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoe gaat het nu mop? Is de bezorgdheid weg nu ze er is? Hoe vind Norah haar zusje? Hoop dat je keihard aan het genieten bent!

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Yehh gefeliciteerd!!
    Wat heerlijk dat ze lekker bij je kan liggen! Lekker genieten!

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
    Wat een prachtige meid.
    Geniet van jullie gezinnetje.

10. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wat veel lieve felicitaties!! Wat bijzonder! Heel erg bedankt!

Lieve vaste meiden die me de afgelopen weken zo enorm gesteund hebben, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, jullie zijn kanjers! Bedankt!

Nou ik ga het proberen grotendeels op te schrijven.:)
    Pas op alvast, zal wel een lang verhaal worden sorry.

In de middag donderdag, was m'n gyn al komen vertellen dat het sowieso na half 13 zou zijn. Savonds ondanks m'n stress in slaap gevallen en in een ruk doorgeslapen tot 7! Nog even lekker kunnen douchen en spulletjes controleren enzo. M'n moeder kwam nog even koffie drinken en m'n man kwam ook rond 12. Hun gezellig kletsen en ik braaf een sok breien:p.
    Komt de zaal arts en zegt dat er een spoed ks is, anders was ik al aan de beurt geweest... Nou wij hadden zoiets van het zal dan nog wel een uur of 2 duren.
    Komen ze na 10 minuten ineens binnen gestormd, Ja we gaan nu naar beneden! Hup katheter in, jasje aan en naar beneden.
    En toen ging het heel snel. Konden al snel de ok in, en de sfeer was heel rustig. De meeste wisten van onze voorgeschiedenis, dat was erg fijn en ze legde alles rustig uit.
    Ruggen prik viel reuze mee, ik kon me goed ontspannen.

Werd even niet goed vanwege bloeddruk maar ze gaven gelijk wat.
    Tijdens de operatie hoorde ik ineens; doe maar open! Gaat toch ineens een 'luikje' in dat zeil open! Zien we zo hoe ze eruit gehaald werd!!! Zo mooi!! Ik hoorde haar geluid maken en ze mocht gelijk met m'n man naar de kinderarts. Ze waren me dicht aan het maken en 'bij aan het snijden' en toen kwam het... Ze kwamen binnen en legde haar op m'n borst/ keel!!! Zoooooo mooooi!!! Ze mocht een paar minuutjes bij me liggen! Daarna is ze met m'n man en een verpleegkundige naar boven gegaan om verder te verzorgen.

Het was dus een zgn gentle sectio! Ik wist dat helemaal niet!

Vlak voor de operatie was m'n suiker te laag dus had al een glucose infuus gehad. In de verkoeverkamer m'n suiker nog lager dus kreeg zo'n hoog geconcentreerd infuus, en een morfine spuit. Toen kwamen ze weer met sofietje beneden en mocht ik met haar onder de lamp liggen:).

Manlief daarna weer naar boven met haar zodat ik even kon bijkomen en de familie foto kon sturen enzo.

Boven lag ze heerlijk in haar bedje... Naast mijn bed! Weer een verrassing! We hadden verwacht en gedacht dat ze gelijk in de couveuse naar de neo moest. Maar ze mocht bij mij!
    Ze lag lekker bij me maar toen kreeg ik een hypo, bah wat is dat eng zeg! M'n suiker was nog 2,0 dat voelt akelig. Gelukkig na ranja en zoete thee ging het beter en kon Sofie weer bij me liggen.

Ik heb haar iedere drie uur zelf de fles mogen geven, ook snachts. Zo fijn om te doen! Snachts is wel de kinderarts nog geweest omdat ze veel kreunde en ik me wat zorgen maakte. Maar alles was goed gelukkig!

Vanochtend heeft ze Norah ontmoet. Wat was dat lief! Norah deed heel voorzichtig aan haar neusje en mondje voelen. Ook wilde ze de fles geven haha.
    M'n schoonouders zijn tien minuutjes geweest en verder bezoek heb ik afgezegd want voelde me zelf niet goed.
    Heb heerlijk met Sofie in bed gelegen. Twee keer geprobeerd op te staan enzo maar het doet te veel pijn. Omdat het de derde ks is, is het pijnlijker zei de dokter. Katheter moet dus nog even inlijven en ik krijg extra pijnstilling.

Niet dat ik nou veel bezoek verwachte maar er wilde wat schoonfamilie langskomen maar het was me wat te veel.

En hoe ik me verder voel? Zielsgelukkig en verschrikkelijk verdrietig tegelijk. M'n meiden en m'n man zijn alles voor me, en houden me op de been. Maar o wat mis ik m'n vriendje toch verschrikkelijk.

Maar, ik heb nu drie fantastische mooie kinderen. Mijn allesjes. Mijn wonders.

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Weinig woorden maar wat mooi om je verhaal te lezen, wat fijn dat je het zo fijn en mooi hebt ervaren..

Ondanks je verdriet om je kleine mannetje..

Wil ik je nogmaals feliciteren met jullie prachtige kindjes en hoop ik dat je snel opknapt van alles en heerlijk kan genieten van je gezin en je mooie mannetje die op zijn zusjes neerkijkt vol trots !!

😘😘

12. Koekie87

Koekie87 Niet meer actief

Gefeliciteerd, geniet ervan :)

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wat fantastisch dat het allemaal soepeltjes verliep! Geniet van je kinderen meissie. Alle drie, Siem waakt over jullie allemaal immers :)

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt! Misschien mogen we morgen naar huis allebei! De ka komt morgen en die beslist. Vind het zo spannend!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gefeliciteerd!

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oooh ik hoop heel hard met je mee dat je morgen naar huis mag. Heerlijk!

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Sofie!
    ik ga keihard duimen dat jij en jullie meisje morgen naar huis mogen..

knuffel!

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wat goed om te lezen! Hopelijk heb je een fijne kraamzorg, laat je door haar vooral enorm verwennen, dat heb je zo verdiend! Geniet met je man en met je meisjes!

19. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Wauw meid ik ben echt zo blij voor jou en jullie! En ze doet het zo goed dat jullie hopelijk al naar huis mogen! Hoe voel jij je zelf lieverd?

Geniet van jullie gezinnetje lieverd!

20. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt lieverds!

Christien, wat lief dat je t vraagt!
    Vandaag voel ik me een stuk beter dan gister gelukkig. Heb vanochtend mogen douchen en de katheter is eruit. Wat een verschil met gister zeg! Ik kan nu lekker zelf Sofie haar luiertje enzo doen, ik ben zo blij! Ik kan nog niet bukken enzo maar het is dag en nacht verschil met gister lichamelijk.
    Nog meer goed nieuws, Sofie hoeft niet naar de kinderafdeling om onder de blauwe lamp te liggen! Haar waarde is goed gelukkig. Morgen wordt ze helemaal nagekeken door de kinderarts en dan horen we meer.
    Door mijn medicatie is haar poep verkleurd maar ze heeft helemaal geen kramp gelukkig. Na een paar dagen trekt dit weg.
    Ik ben weer een nieuw mutsje aan het breien, een wat strakkere voor thuis. Hier is het over het algemeen toch wat warmer.

Wat een achtbaan is het toch allemaal geweest de afgelopen jaren, hoop dat we nu lekker verder kunnen. Genieten van onze meiden!
    Als alles rustig is ga ik weer verder met de therapie en daar komt m'n rouwverwerking veel aan bod.

Zometeen Sofie verzorgen en dan het flesje geven, ze drinkt al 40! Zo knap! Kan helaas door de medicatie dit maal geen bv geven. Had het graag gewild maar na verschillende gesprekken met de psychiater, ka en gyn is er besloten om de medicatie niet te veranderen tijdens de zs. Ik ben nu ook en stuk stabieler, en de meisjes hebben natuurlijk ook veel meer aan een stabiele rustige moeder.

Deel Deze Pagina