Jeeej jullie zijn thuis! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven zeg! Nu kan je in je eigen omgeving gaan genieten van jullie meiden, je man, je dieren en alles en iedereen om je heen en in je eigen tempo en op je eigen veilige plek alles wat er afgelopen tijd gebeurd en meegemaakt is een plekje gaan geven. Ik ben onwijs trots op jou meis!
Nooit gereageerd wel vaak mee gelezen... Wil nu toch reageren : gefeliciteerd met jullie mooie dochter !! Wat onwijs goed dat ze zo lang is blij en zitten en wat fijn dat ze zo gezond op de wereld is gekomen.
Hoe heerlijk!! Lekker thuis!!! Lekker met zn viertjes! En een grote broer die over hun waakt. Dikke knuf!!
Hoi lieverds Het is heerlijk dat ze thuis is. Sofie doet het zo ontzettend goed en Norah is super lief. Wel mis ik mijn kleine Siem nu helemaal erg. Gelukkig zijn m'n meisjes een enorme steun. Ik vind het soms moeilijk om te durven genieten. Het gaat van heel veel tranen en verdriet naar enorme blijdschap. Het is nog een achtbaan allemaal. Ben zo blij dat m'n meiden het zo fantastisch doen. Ik kom vanavond of morgen even verder vertellen! Liefs van super trotse mitsy
Op 1 of andere manier een tijd geen meldingen gehad van de pagina en dat met heel druk hier geen tijd gehad om te lezen maar had nu weer even rust. Meis wat een mooi prinsesje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. En zo sterk al. Wat fijn dat ze gelijk bij je op de kamer mocht.
Wat heerlijk om te lezen dat de meiden het zo goed doen! Het verdriet om Siem is logisch en dat mag er ook zijn! Hoe gaat het met jou herstel?
Je kleine vriendje is ook niet te vervangen, tuurlijk mis je hem! Hopelijk kan je het tzt een plekje geven. Dikke knuf
Hey lieve meiden Allereerst wil ik jullie nogmaals bedanken voor alle lieve woorden, steun, pb's, en lieve berichten. Jullie zijn een enorme steun geweest de afgelopen maanden. Het is een hele zware tijd geweest, opnieuw een enorme achtbaan. Ik heb niet durven genieten van mijn zwangerschap. De angst en onzekerheid was met name de laatste maanden zo groot. Ik was zo bang dat er iets zou gebeuren, in m'n hoofd zag ik mezelf alweer met een zwart doosje naar huis gaan. In het ziekenhuis heb ik gelukkig veel steun en begeleiding gehad. Ook was er iedere dag een enorm licht punt! Mijn kleine muis op bezoek! Nu ik thuis ben realiseer ik me nog meer hoe erg ik haar gemist heb. Nu onze kleine Sofie thuis is, durf ik langzaam wat te genieten. Het blijft moeilijk maar ik durf het steeds meer. Ik vind het nog erg moeilijk om even niet bij haar te zijn. Altijd blijft nog in m'n hoofd; had ik maar meer tijd met Siem doorgebracht. Dan denk ik; toen en toen ging ik douchen, was ik toen maar bij hem geweest, had ik een uur extra gehad... Ik weet t, maar zo gaat het dan in m'n hoofd. Ik ben intens dankbaar, gelukkig met mijn prachtige gezin. Mijn dochters en mijn man, maar ook intens verdrietig om het gemis van onze zoon. Hij zal er altijd bij zijn, meekijken en op zijn zusjes passen. Maar wat mis ik hem toch verschrikkelijk. Nu moeten we verder gaan, het hoofdstuk zwanger en kinderen krijgen is nu klaar, we gaan verder. Het heeft zes jaar geduurd, veel verdriet, wachten, teleurstellingen, intens verlies. Maar ook de mooiste momenten van ons leven, geluk en intense blijdschap. Verdriet en geluk liggen zo dicht bijeen, en voor ons zal nooit meer iets vanzelf sprekend zijn. Ik hoop in de toekomst wat zelfverzekerder te worden en wat meer zelfvertrouwen te krijgen. Ik ga er hard aan werken. Dit topic heeft me echt heel erg geholpen. Het voelt of ik dan toch een hoop vriendinnen heb! Liefs en een dikke knuffel
Ik kan me goed voorstellen dat je nog angstig bent. Dat zal moeten slijten. Je bent enorm sterk geweest de afgelopen tijd en daar kan je trots op zijn! Heel veel geluk met je mooie gezinnetje! Siem waakt over jullie.