Ik ben een stille meelezer, maar wil je toch even laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie duim. Sterkte.
Heel erg bedankt voor de lieve reacties! Dat geeft me echt veel steun. Nou even een update. Tijdens de laatste ctg kreeg ik weer erg buikpijn, en heb ik opnieuw een echo gehad. De bmm stond verder open en zag er onrustig uit. Heb weeën remmers gekregen en longrijping spuit, en de arts vond het verstandiger vanwege m'n voorgeschiedenis om naar Maastricht te gaan. Ben vanavond met de ambulance gebracht. Wilde echt niet naar hier, niet voor het ziekenhuis, maar mijn kleine vriendje is hier op de nicu gestorven. Vind het zo eng en moeilijk. Maar als de baby nu geboren gaat worden dan is ze zo op de nicu, en voor haar een stuk beter. De gyn heeft net weer gekeken en gelukkig niet verder verkort! Ik ben zo blij, het is nu stabiel zeg maar. Ze noemde het openstaan een fistel? Of fissel? Weet niet precies hoe ze het noemde. Ze zijn super lief, en weten van de voorgeschiedenis dus zijn heel voorzichtig en laten me ook uithuilen. Dat is echt lief, ik kan er niks aan doen, maar ben de hele dag constant aan het huilen. Ik lig nu dus braaf in een bedje, dus even rusten. Als er vannacht niks veranderd, kijken ze morgen ochtend pas weer. Ik mis wel m'n dochter zo verschrikkelijk! Gelukkig is ze vanmiddag even geweest. Klinkt misschien een beetje aanstellerig, maar ik heb het heel moeilijk als ik haar niet zie. Ben nooit langer dan een paar uur zonder haar geweest, en al helemaal geen nacht. Ben heel blij als ik haar morgen weer zie. Nou ik voel me gelukkig wat rustiger, vooral nu het niet weer verder is gegaan. Als alles rustig blijft kom ik lekker bijpraten hier, dat geeft wat afleiding. Nou meiden, nogmaals dank. Liefs mitsy
Heel veel sterkte! Hopelijk blijft ze nog lekker een poosje zitten bij je. Ga voor jullie duimen. Hoop dat je een beetje tot rust kunt komen. Je bent in goede handen. Snap dat het heel lastig en dubbel is, en dat er nu veel herinneringen boven komen. Sterkte! Digitale knuf
Aaaah nee mitsy, wat schrikken zeg! Zo niet fijn dit. Hopelijk kunnen ze het nog een beetje rekken en blijft jullie kleine meid nog even zitten. Gelukkig ben je in goede handen! Heel veel sterkte en ik blijf je volgen. Knuff
Bedankt lieve meiden! Vannacht alles rustig gebleven gelukkig! En heb net een kamer gekregen, sliep vannacht op de verloskamer, en naast me was iemand aan het bevallen, ai ai dat klonk pijnlijk. Gelukkig is alles goed gegaan. Heb zelfs een paar uur geslapen. Heb nu weer ctg en straks weer kijken of er niet meer ontsluiting is. Hoop t niet! Beeb is lekker beweeglijk!
he wat eng Mitsy, en ik kan me voorstellen dat je je kleine meid nu mist.. hopelijk kunnen ze het lang rekken en komt je meissie pas over een hele lange tijd!! Zet hem op!! We denken aan je!
Hey Mitsy, ik had helemaal nog niks meegekregen tot je verwijzing naar dit topic bij het film-spelletje. Heel veel sterkte! Vanaf nu lees ik dus wél mee
Dankjewel Eiffel! Heel lief! Je bent een schat lieve lady x! Ben weer van kamer veranderd, is de derde, hopelijk even hier blijven. Is dezelfde kamer als waar ik lag bij Siem. Lig nu weer aan de ctg en krijg zo onderzoek want had wat vocht verlies en steken. Maar ik kan nog typen tussendoor dus t zal vast goedkomen! Maar beter dat ze even kijken tussendoor. Is wel fijn dat ze hier WiFi hebben, luxe! Kan ik lekker tegen jullie aan klagen hihi.
Meid wat dubbel dat je op de zelfde kamer lig als toen bij Siem. Ik duim dat alles rustig blijft meid!
Dankje girl. Hoe is het met jou? Hoe gaat het eigenlijk met je rug? Siem is op precies 30.3 geboren dat is morgen... Dat zou wel heel dubbel zijn...
Waarom word je überhaupt zo veel van kamer gewisseld? Is ook niet bevorderlijk voor de rust, denk ik... En dan ook nog op dezelfde kamer als Siem...
Idd, m'n moeder was er vanochtend bij en die heeft er ook wat van gezegd, de derde kamer binnen een paar uur! Maar schijnbaar was de kamer waar ik als tweede lag, een kamer die bij de ene kant van de afdeling hoorde, en de kamer waar ik nu lag hoort bij de kraamkamers als ik het goed begrijp. Het is een hele mooie kamer deze, maar als het slechter zou gaan, moet ik alsnog weer terug. Ben er ook niet zo blij mee. Gelukkig zijn de verpleegkundige en artsen heel aardig en lief. En ik kan fijn met ze praten, want m'n emoties gaan op en af... Ctg met was goed, vanavond weer een, want blijf last houden. Bmm staat aan de binnenkant open gedeeltelijk en aan de buitenkant niet. En het is niet fistel, maar funnel, zo noemde ze het. Ze willen vanavond liever niet weer inwendig kijken, vanwege de prikkeling. Nogmaals dank lieve dames voor de lieve reacties, steun, begrip en afleiding.
Schreef het in ons clubje ook al. Klaag maar lekker van je af hoor. Heb je reden genoeg voor. Dikke knuffel!! Ook voor je man en Nora. Voor iedereen ingrijpend deze situatie.