Hey lieve meiden Wat ontzettend lief jullie reacties en lieve woorden. Ik heb zo veel aan jullie steun, bedankt Mijn excuus dat ik het even heb laten afweten. Als ik het moeilijk heb trek ik vaker een muur om me heen en sluit ik me heel erg af. Nou hier even een 'update'. Het is en week zo vol emoties, zoveel onzekerheid, wordt er helemaal gek van. Ik mis Norah zo verschrikkelijk, en m'n man en dieren ook. Gelukkig komt hij iedere ochtend samen met Norah op bezoek! Dat is zo heerlijk, ik ben nooit langer dan een paar uur zonder haar geweest dus het is zo afzien. Met m'n buik gaan t op en af, er zit geen regelmaat in de contracties en pijn. Gisteravond was het heel erg en heb ik extra onderzoeken gehad. De arts zei nog dat wat ik heb, je bijna nooit ziet...hoera...zucht waarom heb ik dat dan weer. Er zit zeg maar een lange 'holte' gevuld met vocht. Gelukkig is de bmm niet verder verkort. Vanochtend was de baby te rustig, maar na een extra ctg vanmiddag was ze weer lekker actief gelukkig. Ze houden goed in de gaten of ze het naar haar zin houdt ivm de placenta loslating bij mijn klein vriendje. Geloof dat ik het al verteld had, dat ik op de nicu was geweest en met de kinderarts had gesproken. Verder gaan m'n emoties op en af, ik huil wat af hier. Maar je gaat met die lange dagen vanzelf piekeren. Savonds heb ik eigenlijk nooit bezoek, dus dan zijn de avonden best lang. Morgen komt m'n moeder weer naar Limburg voor de hele week, dus zal ik wat vaker bezoek krijgen. Het is allemaal onzeker wat er nu gaat gebeuren, het kan nog steeds ineens heel snel gaan, ik kan er help/Pe bij krijgen maar alles kan ook nog even rustig blijven. Vrijdag krijg ik suikertesten, ik heb te veel vruchtwater en heel veel dorst en hoofdpijn, dus gaan ze daar ook op testen. Vanochtend was kleine beeb gedraaid, met t hoofdje naar beneden, maar omdat ze door het vele water veel plek heeft kan ze gewoon makkelijk weer terug draaien. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle steun. Liefs van een onzekere en verdrietige mits
Oja als alles meezit, mag ik misschien volgende week naar ons eigen ziekenhuis. Dat is vlak bij huis, dan kan ik Norah vaker zien! Moet ze natuurlijk niet een dezer dagen geboren worden...
He lieverd, wat goed om wat van je te horen. Het is dat je zo ver weg woont anders was ik graag eens langs gekomen. Inderdaad als je zoveel tijd hebt om te piekeren dan is het ook zwaar. Hoop dat je kleine meiske nog lang blijft zitten. Dikke knuffel
ik was al een tijdje niet in dit topic geweest. heb het ooit in het begin gelezen. en lees nu dit. meid meid wat moeten jullie veel mee maken. spannend deze tijd. ik zal voor je duimen ! xx
Ik ben een hele tijd niet op het forum geweest en lees nu je verhaal. War krijg je veel voor je kiezen. Een dikke knuffel en veel sterkte meis. Ik hoop van harte dat je kleintje nog een tijd mag blijven zitten.
Fijn om te horen dat de kleine nog in buik zit!! En ik snap je emoties helemaal, dat is heeel normaal.. Wellicht ook een beetje verwerking weer? En wat zal jij je meissie missen, maar kinderen zijn heel weerbaar en ze zal er uiteindelijk denk ik geen last van hebben.. Ik duim dat je in je eigen zkh mag bevallen!! Nog even volhouden!
Heel erg bedankt lieverds. Vandaag weer een beetje off day, toen Norah naar huis ging zo verschrikkelijk moeten huilen. Ik mis haar zo erg. Alles kwam er gewoon even uit, vind het zo moeilijk om vertrouwen te houden. Dalijk weer ctg, want beeb was weer wat rustig vanochtend. Liefs
Tjee meid. Petje af voor jou. Wat maak jij veel mee. Het komt echt uit alle hoeken. Ik duim voor je dat je snel naar het ziekenhuis in de buurt mag zodat je weer meer afleiding hebt. Je mag enorm trots op jezelf zijn.
Wat fijn dat het met de kleine nog goed gaat in je buik. Voor de rest wil ik je heel veel sterkte wensen. Het is ook niet niks wat je meemaakt. Dikke knuffel.
Heel erg bedankt! Vanavond en vanmiddag nog ctg gehad, want ze was nu ónrustig en flink beweeglijk. Dat is wel goed, maar dan kunnen ze niet lang genoeg achter elkaar meten, daarom moest het nog twee keer. Ze werd ook weer rustig, dus de arts was helemaal tevreden! Morgen ochtend zie ik m'n meisje weer! Morgen krijg ik ook een uitgebreide echo zei de zuster net! Leuk! Kan wel weer even een oppeppertje gebruiken. Ze hebben vandaag verteld over activiteiten begeleiding, dat lijkt me erg leuk. Dan krijg je bv brei of knutsel werkjes op je kamer, dat is denk ik wel een goede afleiding. Ga me denk ik wel aanmelden. Liefs
Hey lieve mitsy, Kwam op je topic door de groep waar we inzitten, heb even alles terug gelezen. Wat heftig allemaal zeg! Heel begrijpelijk dat je een off day had. Je doet het zo knap meid! Je krijgt nogal wat voor je kiezen en dan ook nog je man en dochter moeten missen. Je bent een kanjer schat dat je het zo doet en ook hier gewoon lekker van je aftypt. Vooral blijven doen en niet bezwaard voelen! Hopelijk blijft het nog lekker even goed gaan en blijft de kleine meid nog lekker even in je buik! Dikke knuffel voor jou iig!
Afleiding klinkt goed! Hopelijk zit er wat leuks tussen wat je kan doen. Plezier met de echo vandaag!