Hoi meiden Nou helaas weer een tegenslag... Echo was goed, ze groeit goed, hartje goed! Maar, ik heb te veel vruchtwater, en nu zag ze dat het maagje te klein is, met weinig vruchtwater er in. Nu kan ze het niet uitsluiten, maar ook niet bevestigen. Het kan zijn dat de slokdarm niet goed aansluit aan de maag. Dat er extra kanaal langs loopt. Volgende week heb ik weer een uitgebreide echo en dan kunnen ze het zekerder zeggen. Als het wel zo blijkt te zijn, moet ze enkele dagen na de geboorte geopereerd worden. En krijgt ze eerst een lijntje in haar navel. Het kan zijn dat doordat ze nu minder voeding krijgt, de bevalling snel op gang gaat komen. Maar het kan natuurlijk ook zijn, dat volgende week alles goed blijkt te zijn en dat om een andere reden de bevalling (was) begonnen. Nu weet ik ook waarom ik vrijdag pas de suikertesten krijg, de longrijping prikken hebben schijnbaar invloed op die test resultaten. Het kan dus ook zijn dat het te veel vruchtwater komt door suiker, en niet door een lichamelijke afwijking van de baby. Het is dus allemaal weer (nog steeds) onzeker. Ik vind het erg moeilijk, ik snap dat ze niks definitiefs kunnen zeggen qua geboorte, gezondheid enz. Maar ik heb dus helemaal geen grip op de zaken, en dat is heel moeilijk om te accepteren. Iedere keer komt er weer iets bij, en statistieken zeggen me niks, daar vertrouw ik niet meer op. Ik blijf het moelijk vinden om goede hoop te houden. Wanneer is alles nu eindelijk een keer klaar...
He bah zeg wat naar! Had juist even een heerlijk geniet moment moeten zijn je dochter weer zien. Hoe gaat het nu met je?
Allemachtig zeg, kan me voorstellen dat je helemaal in de put zit nu. Ik had het je zo gegund dat het nu eens een keer goed kon gaan allemaal. Ik hoop dat het niets ernstigs is en ze toch nog heel lang kan blijven zitten waar ze zit, tot ze er helemaal klaar voor is om de wereld te ontmoeten.
Bedankt! Gisteravond flink pijn gehad, nog extra controle gehad. Gister legde de gyn het zò uit, dat ik het geloof ik nu helemaal goed begrijp. Dat de bmm een trechter is, en dat die van boven helemaal open is. Dat daar die holte met vocht zet. Aan de onderkant is hij nog een heel klein beetje dicht, en dat blijft hopelijk nog even. Ontsluiting van binnenuit noemde ze het. Ik dacht dat het juist andersom was, ik ben soms een beetje simpel geloof ik... Tijdens het gesprek vandaag zei de dokter dat ik het douchen en lopen tot zo min mogelijk moet beperken want het stomme is, zodra ik ga staan wordt m'n hele buik keihard. Morgen is die suikertest, ben eens benieuwd of daar iets uitkomt. Woe de echo, ik hoop zó dat het wel goed is met onze beeb. Als blijkt dat ze wel een afwijking heeft moet ze sowieso in dit ziekenhuis geboren worden en moet ik hier blijven. Stel alles is wél goed, dat mag ik in het beste geval misschien volgende week wel naar ons eigen ziekenhuis. Dan kan ik Norah twee keer per dag zien! En komt ze niet hier op de nicu. Maar dan moet ze natuurlijk wel braaf blijven zitten, en dat is erg spannend. Qua gevoel gaat het op en af, veel huilen. Vanmiddag wel kunnen slapen gelukkig. Liefs
Ik hoop heel hard met je mee dat je straks naar je eigen zkh mag, zodat je Nora kunt zien en dat je baby gezond is! Ik wens je een heel onbezorgde kraamtijd toe over een week of 9
Ooh wat blijft het allemaal spannend. Ik blijf mooi door duimen dat de kleine meid nog even mag blijven zitten. lekker veilig bij mama liefs
Spannend spannend spannend! Ik duim voor je dat alles gewoon goed is met jullie kleine meisje en dat ze nog lekker even blijft zitten zodat je zo snel mogelijk dichterbij je dochter en man kan zijn!
Wat lief lady! Heb de suikertesten gehad, krijg dalijk de uitslag. Heb toch een nieuw infuus gekregen want de baby is erg onrustig, en ze willen niet opeens alsnog moeten prikken. Maar de vorige twee waren gaan ontsteken dus hij zit na 5 keer prikken in m'n hand. Nou even afwachten maar weer... Norah en m'n man zijn net weer geweest, zo heerlijk ! Ik mis d'r zo erg. Vanmiddag maar even slapen of zo. Het werd me vanochtend trouwens toch slecht! Had dat drankje gehad, en dat is een hele hoge concentratie suiker. Ik lag aan de ctg en bloeddruk enzo, en ik werd me toch misselijk! Trillen en het alarm ging af dat m'n hartslag heel hoog was, bah dat voelde vervelend. Maar het schijnt normaal te zijn na zo'n drankje. Dan merk je pas echt wat veel suiker met je lichaam doet. Beeb is nog rustig, hopelijk gaat ze vanmiddag weer lekker tekeer. Artsen hebben vanochtend groot overleg en dan komen ze vanmiddag op visite. Ben benieuwd wat ze zeggen en of er al iets zekerder is ofzo. Snap dat ze geen glazen bol hebben, maar ik wordt gek van de onzekerheid. Mag nu ook eigenlijk bijna niet meer lopen, en moet; het toilet bezoek en douchen zo veel mogelijk beperken. Ja lekker handig als je 3894 keer per dag moet piesen... Ach ja, als dat t ergste is. Ik loop 'stiekem' ook twee keer per dag de gang door om thee te halen. Heb me zo'n kannetje achterover gedrukt hihi, daar kunnen drie kopjes in. Nou als er straks nieuws is en de WiFi doet t dan kom ik het vertellen! Bedankt lieve meiden voor alles!
Jeetje, wat een heftig verhaal meid. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen! Hoop dat het allemaal wat rustiger voor je gaat worden en je je meisje meer kan zien!
Dankje! Nou met de gyn geweest, heb idd suiker. Aan de ene kant vervelend, maar aan de andere kant hoop ik heel hard dat dat dus de verklaring is voor het vele vruchtwater. En dat de slokdarm van beeb wél goed is! Maar dat horen we woe, ik heb wel nu goede hoop! Verder moet ik sowieso tot woe hier blijven Maarrrr als alles dan goed is mag ik naar Heerlen. Wat natuurlijk wel jammer is het is voor mij dan gedaan met alle lekkere snoepjes-chocolaatjes-cakejes-koekjes-pepernoten.... En dat vind ik nu allemaal zoooooooo lekker! Nou m'n humeur is iig vanmiddag een stuk beter, hoop dat t zo blijft, en dat er geen gekke dingen gebeuren...want hey! Ik ben maandag al 32 WEKEN!!!!!! Dat klinkt toch al weer heel anders he! Liefs