Hallo allemaal, Ik heb afgelopen donderdag een postieve zwangerschapstest gehad.. Vandaag was ik eigenlijk 5 weken en 4 dagen zwanger maar helaas begon te bloeden.. We zijn snel naar het ziekenhuis gegaan daar hebben ze opnieuw getest en dit keer was de test negatief.. Geen echo gehad er was geen arts beschikbaar maar ze zeiden dat nu waarschijnlijk me menstruatie is begonnen.. Moet morgen naar mijn eigen gynacoloog gaan begrijp er echt helemaal niks van.. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ja ik.. Helaas.. Vorige maand na onze 2e icsi poging eindelijk zwanger. Tot ik begon te bloeden.. eerste bloed test was wel goed maar het vruchtzakje zat er ook nog. 4 dagen later opnieuw getest en toen was mn hcg 20. Dus het was een miskraam, wat ik al had verwacht.. Heel sneu meis.. ik weet hoe je je voelt Krijg je morgen alsnog een echo? Anders moet je waarschijnlijk over een weekje terug komen om te kijken of je lichaam alles zelf heeft afgevoerd.
Ja voel me echt slecht heb ook ongeloofelijke pijn.. Ze zei waarschijnlijk is alles al afgevoerd omdat de test heel snel negatief aangaf.. Ja krijg waarschijnlijk morgen een echo woon in duitsland hier krijg je best wel snel een echo.. Heb dit nooit eerder meegemaakt voelt echt raar aan..
Het is ook raar.. en oneerlijk en inderdaad pijnlijk.. Lekker met een kleedje over de bank, en als je wil huilen gewoon doen.. Hier in nl krijg je na een week nog controle. Ze dachten bij mij ook dat het weg was maar een na controle is toch fijn, dan weet je het zeker.. Sterkte!
Ben vandaag naar me eigen gynaecoloog gegaan en ja helaas een miskraam gelukkig geen bbz.. Heb nog bloed laten prikkeb moet woensdag terug om te kijken of het hcg 0 is.. Heb op dit moment nog steeds bloedverlies met stolsels gelukkig geen buikpijn meer alleen een erg onprettige gevoel..
ach meis, wat naar Heel veel sterkte, weet hoe je voelt, ik krijg woensdag waarschijnlijk ook te horen dat het weer mis is,voor de tweede keer achter elkaar, lichamelijk doet het pijn maar geestelijk is het nog veel erger. Zoek veel steun en praat er veel over, hier op het forum vind je ook veel steun van vrouwen die precies door maken of hebben gemaakt als jou nu, laat je maar lekker verzorgen xoxo
Praten doe ik er wel over heb veel steun gehad van mijn man maar krijg toch af en toe van die huilaanvallen die me helpen om alles eruit te gooien.. Dit forum volgde ik al heel lang zonder te reageren maar dit moest ik toch wel ff kwijt Wil natuurlijk weer zwanger raken heb een zoontje van 3 jaar wou graag nog eentje erbij maar heb nu wel veel angst.. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat
Ik herken je verhaal helaas. Bij mij is het onlangs ook misgegaan. 1e Keer zwanger en met 6 weken ging het helemaal mis. Het is heel verdrietig en ik heb er heel wat tranen om gelaten (en die overvallen me nu nog wel eens). Ik probeer er echter ook zo nuchter mogelijk tegenaan te kijken: kennelijk is er iets misgegaan waardoor dit kindje in wording geen enkele kans op een (normaal) leven zou hebben gehad. Een natuurlijk gevolg is dat je lichaam het afstoot. Dat klinkt heel kil (zeker als ik het zo lees) maar dat maakt het voor mezelf dragelijker en zorgt ervoor dat ik verder kan. Ik hoop voor jou en voor mij op een volgende, gezonde zwangerschap
Het bloeden is vandaag gestopt wat zal ik nu doen.. Wachten op mijn cyclus of toch weer verder met klussen?
Ik zou doen waar jij en je vriend/man zich goed bij voelen. Sommigen willen graag weer door, anderen een momentje rust. Wat je kiest maakt volgens mij niet zoveel uit.
Mijn gynaecoloog zei wachten ze het liefst 1 cyclus maar als ik zo rondlees zie ik ook dat sommige gelijk zwanger zijn geraakt.. Wil ik natuurlijk ook maar zal het dan weer een miskraam worden omdat ik niet heb gewacht? Ben zo onzeker
Opeens hoor ik in mijn omgeving dat iedereen zwanger is dat maakt alles nog pijnlijker.. Ik ben blij voor ze maar dan denk ik ook waarom mocht het bij mij niet goed gaan..
Ik had vorige maand een miskraam met 5 weken. Begon met bruin verlies en aflopende testen, 2dagen daarna rood verlies met krampen. Heb lekker paracetamol genomen, had geen zin om de pijn te voelen. Na 7 dagen was het bruine verlies en rode verlies voorbij. Geen echo gehad omdat na 3 dagen verlies mijn testen Omowit waren. Sterkte meid! Ik ben ook weer begonnen met proberen zwanger te worden. Helaas deze maand waarschijnlijk geen positief resultaat. Maar heb alles afgelezen en er zijn vrouwen die gelijk weer zwanger zijn. tot toi toi lekker proberen.