Gisteren gingen wij gezellig ergens een hapje eten en naast ons zat een gezin. De dochter daarvan droeg een erg leuke bodywarmer/gilletje. Het was bruin met aan het uiteinde waar de knoopjes (?) zaten bont achtige harige rousjes. Ik heb overal al gezocht op internet maar kom er niet uit. Weet iemand wat ik bedoel en of dit kledingstuk van een bepaald merk is of waar ik dit kan kopen?
Afgelopen winter van Bakaboe veel dat dat soort kleren gezien. Ook broekjes en jasjes in die stijl. Hier verkopen ze dat merk bij ''Willemsen mode''.
Bakkaboe ken ik wel. Zit hier ook, Jola mode. Kan daar weleens gaan kijken. Maar ze hebben ook gilletjes in helemaal bont, maar die bedoel ik niet.
tip voor de volgende keer; vraag aan de mensen zelf waar ze het gekocht hebben.. is makkelijker dan het hele internet afstruinen ...
Ik heb een beige giletje/vestje voor mn dochter met knoopsluiting en bontkraag... Zal kijken of ik een foto kan maken...
Nou maken zal wel lukken....maar daarna op de computer zetten moet ik eerst op zoek naar de kabels.... Ik ga mn best doen!
Nee dat bedoel ik niet. De kraag en in het midden van het gilletje was echt 'behaard'. Veel voller zeg maar. Nu ik goed nadenk was het volgens mij ook met een houtje touwtje sluiting. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Cakewalk heeft wel zulke gilets... Jouw beschrijvind hebben ze in groen en lila, bruin niet gevonden nog. cakewalk gilet bont - Google zoeken
Het was ook met wat wollige rousjes ertussen geloof ik. Het was in iedergeval een bodywarmer/gilletje wat vrij vol en harig was en lekker warm. Althans zo zag hij eruit. Had ik het maar gevraagd, haha.
ik heb nog iets gevonden, dan kun je aangeven of het er op lijkt of niet. Maakt het wat makkelijker zoeken. Trend: lammy - Girlscene