ik ben nog geen 5 wkn zwanger na een miskraam in april, en nu verlies ik behoorlijk wat helder bloed en krampen en dat zegt volgens mij al genoeg verd***e waarom????. verloskundige gebelt ze zei dat ze niks kon doen op een echo is niks te zien en ik moet dus weer af wachten, ik baal hier zo van!!!!
Potverdomme meid, wat is dit k*t. Waarom moet dit toch? Ik leef erg met je mee, en wens je dan ook veel sterkte met dit verlies. Verder weet ik even niks te zeggen, want het is gewoon niet eerlijk.... Liefs Hope
Hoi makey, Ik lees net je bericht bij"zwanger" en nu kom ik je hier tegen!!Wat kl***. Ik weet wat je voelt, heb het zelf net meegemaakt, die onzekerheid, echt vreselijk!Heel veel sterkte. groetjes Patricia
Dit is echt SHIT! Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien zit het toch nog wel goed... maar dat voel jezelf het beste natuurlijk! Sterkte meid, even geduld en dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af...! Liefs Niki
Hartstikke vervelend voor je... Dat is wel erg veel om te verwerken in een korte tijd. Misschien is er in jouw geval toch nog een sprankje hoop. Ik weet niet hoe dat voor jou is, maar misschien helpt het je iets. In ieder geval sterkte met het verwerken van deze rottige situatie.
Wat vervelend!!!!!!!!!!! Hoe is het nu met je? Ik wens je heel veel sterkte toe! Veel liefs van Senna