Ooh nee... wat een ellende weer, meid... Je krijgt het wel voor je kiezen, zeg. Ik ben er gewoon verdrietig van Heel veel sterkte lieverd, we leven enorm met je mee! Liefs, Wendy
het bloeden is gisteravond gestopt verlies alleen nog oud bloed, ik heb er geen vertrouwen meer in, ik bel straks de gyn die ik vorige jkeer had kijken of ik daar terecht kan om te kijken of t dan helemaal schoon is ik baal hier zo van.
Moet je zeker doen, hier wordt je toch ook gek van. Ik heb echt met je te doen. Sterkte en ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan. Liefs Hope
Heel veel sterkte de aankomende tijd, ik weet wat je doormaakt dit is echt KL*TE.. Liefs Patricia MK 1/3/06, 5/5/06 in afwachting 3e
moet morgen naar de gyn maar heb er geen goed gevoel over kwaaltjes nemen af.temp is nog wel hoog maar dat kan ook door t warme weer zijn tis snachts ook erg warm zweet ervan dus denk dat dat de hoge temp nog verklaart
Heel veel succes morgen. Hopelijk was t niet waar we allemaal voor vrezen. En anders hoop ik dat je dan in ieder geval duidelijkheid krijgt. Want onzekerheid is mogelijk nog erger. Sterkte iig.