ben bij de gyn geweest heb een echo gehad was wel iets te zien in de baarmoeder maar omdat ik nog maar pas zwange rben is daar weinig over te zeggen moet over 2 weken terug komen, maar ehb er geen goed gevoel over volgens mij is t weg. heb kwaaltjes mee rmn borsten worden weer minder en heb geen gezwollen buik meer (vorige keer had ik ook zon last van een gezwollen buik en die was weg na de curretage)
Makey, Kan me je teleurstelling en angst voorstellen. Voel me een klein beetje zoals jij ..denk ik. (ook kort zwanger 5 wk , over 2 weken een echo, minder gespannen/gezwollen buik en beetje bloedverlies) Ik leef met je mee!! Zelf probeer ik positief te blijven denken, al ben ik wel heel erg gespannen. Hou je taai!!!!! (makkelijker gez, dan gedaan ) Liefs, Mirre
zie mijn verhaal "iets heel raars" ik ben kotsmisselijk om gek van te worden kan geen winkel in met geurkaarsjes terwijl ik dat normaal heeeerlijk vind. meiden ik snap er niks meer van!!!!
Meid, ik duim dat dit een goed teken is!! In die zin: blijf maar lekker misselijk (Je snapt wel wat ik bedoel hè?!). Liefs en succes meis, Anouk.
Hopelijk is dit inderdaad een goed teken!!!!!!!!!!!!!!!!! Zal hard voor je duimen. Groetjes Alexandra
nou meiden ik hoop toch echt dat t toch goed is!! ben zooooooooooo misselijk hing vanmorgen boven de wc , hoop dat t dus toch nog goed komt, moet volgende week dinsdag voor een echo, en de helderziende (staat ook bij een topic van mij) wist ook al wat het zou worden en als dat zo is ben ik zo blij!!!!, als het maar gezond is natuurlijk. vorige kee rdat ik zwanger was was ik helemaal niet misselijk, en nu neemt t ook steeds toe eerst alleen wat misselijk en daarna kokhlazen en nu overgeven wat denken julie.
Klinkt goed hoor!!! Als het 2 weken geleden overleden zou zijn, nemen de hormonen langzaam af, dan zou het wel heel raar zijn als je nu ineens misselijk werd zonder dat je zwanger bent van een levend kindje. Het uitblijven of verdwijnen van zwangerschapsverschijnselen zegt ook niks, bij mij verdwenen ze in week 7, maar er is niets aan de hand. Ik hoop heel erg dat het goed zit bij je, dan is zo'n echo zo'n enorm leuke verrassing!!!!!
Ik ga superhard voor je duimen, maar ik denk dat alles wel goed zit En: helderziende (staat ook bij een topic van mij) waar staat dat, is dat misschien ook iets voor mij???? Liefs, mussie
Echt interressant om te lezen. Ik wou dat er voor mij eens iemand een goede voorspelling kon doen. Ik word hier echt depri van, niet weten waarom het bij ons steeds mis gaat Lieverd, probeer te gaan genieten van je zwangerschap, volgens mij gaat het helemaal goed komen. Dikke knuffel van mussie
ik heb een echo gehad en alles was goed !!!!!!!!!!!!!! ben 8wken zwanger en we hebben het hartje ook gehoord. we zijn zo blij!!!!!!!